رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان روز خبرنگار را تبریک گفت

سرهنگ «پارسا» در پیامی ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و ایام گرامیداشت روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰ - 07August 2024

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان روز خبرنگار را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در پیامی ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و ایام گرامیداشت روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

سلام بر قلم‌هایی که در نگارش منصفانه حقایق و ثبت لحظه‌ای دقایق  برای اعتلای حقیقت و مقابله با تحریفِ واقعیت به تکاپو می‌افتند و مجاهدانه در میدان پرتلاطم فرهنگ میدرخشند.  

سالروز شهادت شهید «محمود صارمی»، یادآور مجاهدت‌های مستمر و ارزنده خبرنگارانی است که با حفظ امانت الهی که همانا خداوند در کلام خود به آن قسم یادکرده است، هنرمندانه و مقتدرانه به انعکاس شکوه و عظمتِ ایرانِ قوی در عرصه‌های مختلف قلم می‌زنند و افکار عمومی جهان را با حقیقت عزّتِ ایرانِ سربلند آشنا می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار، همت والای یکایک فعالان رسانه استان گیلان را در عصر «جهاد تبیین» که همواره با وجود دغدغه‌های صنفی و حرفه‌ای خود در راستای اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با جریان تحریف قرارگرفته و با جهادِ «امید آفرینی» و تبیین دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قلم می‌زنند، مورد تقدیر و ستایش قرارداده و از خداوند رحمان و رحیم عزت، سربلندی و موفقیت یکایک همکاران رسانه‌ای استان را مسئلت میدارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار