انتصاب در آستانه‌ی خونخواهی

انتصاب یحیی سنوار به سمت ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس، حاوی پیامی خردکننده برای اسرائیل و خبری خوش برای محور مقا‌ومت از جانب جبهه‌ی فلسطین است.
کد خبر: ۶۸۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲ - 07August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس - علی حیدری؛ جبهه‌ی مقاومت شبِ پُر خبری‌ را سپری کرد. انتصاب شایسته‌ی رهبر افسانه‌ای هفت اکتبر به سمت ریاست دفتر سیاسی حماس، پیامی طوفانی به همراه داشت. این انتصاب کوبنده، پیروزی نزدیک و بزرگ را در میدان نوید می‌دهد. آری! مقاومت اسلامی فلسطین یک جنبش شکست‌ناپذیر است و غزه تا خود پیروزی، ایستاده. 

انتصاب کوبنده در آستانه‌ی خونخواهی

شهادت مظلومانه‌ی نخست‌وزیر فلسطین در تهران معادلات را به نفع جبهه‌ی مقاومت تشدید کرد و خون تازه‌ای در رگ‌ِ غیرتِ بسیجی‌های جبهه‌ی مقاومت ریخت. انتظار می‌رود رزمندگان ‌مقاومت به دنبالِ بیش از سیصد روز نبردِ نفس‌گیر، با شنیدن این خبرِ خوش‌ از جبهه‌ی فلسطین، عرصه را در سه حوزه‌ی میدان، دیپلماسی و رسانه بر دشمن تنگ‌تر ‌کنند.

اکنون محور مقاومت بیشتر از همیشه تشنه‌ی پیروزی‌ست و زمان به نفع او سپری می‌شود. گفتمان مقاومت در دلِ سوگواری جوانه می‌زند و رژیم احمقِ صهیونیستی خودش سوخت مبارزه را تامین می‌کند. نزدیک شدن آنکارا و دوحه به موضع مقاومت و نیز تکان خوردن مسکو، حاصل زنگ خطری‌ست که با عبور صهیونیست‌ها از خطوط قرمز تهران به صدا درآمد. در صورتِ سرنگونیِ نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا متهمان ردیف اول هستند. 

به هر حال شهادت در ذات خودش بیداری را دامن می‌زند. با وجود رژیم‌ صهیونیستی و حاکمیت دکترینِ ترور بر رفتار باند جنایتکار، هیچ‌کس در جهان امنیت ندارد؛ از مردم عادی گرفته تا نخست‌وزیرها و روسای ‌جمهور. جهان اگرچه به بهایی گزاف اما سرانجام به این حقیقت تامل‌برانگیز پی برد. اگر محور مقاومت نباشد، صهیونیست‌ها جهان را قورت می‌دهند.

در این مدت رسانه‌های غربی به پیروی از صهیونیست‌ها با تمام توان به سانسور حادثه‌ی تروریستی تهران پرداختند. به همین خاطر با وجود سپری شدن یک هفته، ابعاد این حادثه‌ تلخ و فراموش نشدنی هنوز به طور شایسته در افکار عمومی اروپا و آمریکا جای خود را باز نکرده. این مساله هم به نوبه‌ی خود فرصت طراحیِ پاسخ عمیق‌تر و سرِ حوصله را برای جبهه‌ی مقاومت فراهم آورده است. 

همچنان که دبیرکل قهرمان حزب‌الله در سخنرانی دیشب با صراحت و صداقت مثال‌زدنی خود تصریح کرد، میدان نبرد با اسرائیل بی‌نیاز از حضور مستقیم و شبانه‌روزی‌ِ جبهه‌ی ایران است و این مساله، اقتدارِ محور مقاومت در مناسبات منطقه‌ای و جهانی‌ را گواهی می‌دهد. عملیات آتی نیروی هوافضای سپاه نه تنها به جنگ گسترده منجر نمی‌شود، بلکه بار دیگر رژیم صهیونیستی را سرجایش می‌نشاند و آرامش را به منطقه بازمی‌گرداند.

انتهای پیام/ 944

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار