سرپرست وزارت خارجه در گفت‌وگو با وزیر خارجه اتریش:

طرف اروپایی همه مسیر‌های دیپلماتیک را مسدود کرد

باقری با اشاره به ترور اسماعیل هنیه و جلوگیری از تصمیم‌گیری موثر و بازدارنده شورای امنیت توسط اروپایی‌ها تاکید کرد که طرف اروپایی عملا همه مسیر‌های دیپلماتیک را مسدود کرد.
کد خبر: ۶۸۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴ - 07August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش درخصوص اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در تهران شد، گفتگو کرد.

باقری: طرف اروپایی همه مسیر‌های دیپلماتیک را مسدود کرد

باقری ضمن اشاره به نقض حاکمیت ملی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: متأسفانه برخی کشور‌های اروپایی در قبال اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در نقض حقوق بین‌الملل سکوت پیشه کرده و همین امر موجب گستاخی باند جنایتکار حاکم در تل‌آویو در تشدید و تسری تنش و ناامنی در متطقه خواهد شد.

شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش نیز با ابراز نگرانی از وخامت اوضاع در منطقه غرب آسیا گفت: اتریش ضمن دعوت همه طرف‌ها به خویشتن‌داری، بر ضرورت به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها تاکید دارد.

در ادامه باقری افزود: طرف اروپایی با عدم محکومیت تجاوز آشکار تروریستی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تصمیم‌گیری موثر و بازدارنده شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی، عملا همه مسیر‌های دیپلماتیک را مسدود کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار