استاندار گلستان:

خبرنگاری فراتر از شغل، رسالتی منحصر بفرد است

زنگانه گفت: خبرنگاری فراتر از شغل، رسالتی منحصر بفرد است که می تواند زمینه آگاهی بخشی، روشنگری و بیانگر مظلومیت ها، شقاوت ها، خوشبختی ها، پیروزی ها، شکست ها و بسیاری دیگر از روابط انسانی باشد.
کد خبر: ۶۸۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 07August 2024

خبرنگاری فراتر از شغل، رسالتی منحصر بفرد است

به گزارش دفاع‌پرس از گلستان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان به مناسبت سالروز شهادت صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 

تردیدی نیست که در جهان امروز اخبار و روایت ها نقشی بی بدیل در زندگی تک تک مردم دارند و خبرنگاران به عنوان پیشگامان این عرصه روایتگرانی هستند که می توانند تعیین کننده بسیاری از معادلات در سطح بین الملل باشند.

خبرنگاری فراتر از شغل، رسالتی منحصر بفرد است که می تواند زمینه آگاهی بخشی، روشنگری و بیانگر مظلومیت ها، شقاوت ها، خوشبختی ها، پیروزی ها، شکست ها و بسیاری دیگر از روابط انسانی باشد.

جمهوری اسلامی ایران همواره رسانه ها را به عنوان بازوانی قدرتمند در مسیر رشد و تعالی دیده است و باور داریم با انتقادات سازنده رسانه ها و اصحاب قلم می توانیم تجربیات موفق تری در تمامی زمینه ها داشته باشیم.

خوشبختانه همراهی ارزشمند خبرنگاران، رسانه های مکتوب و دیجیتال، شبکه های اجتماعی، شهروند خبرنگاران و تمامی فعالان عرصه قلم در سرزمین برادری بگونه ای بود که در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی در استان رقم خورد و ریل گذاری خوبی برای دولت چهاردهم فراهم آمد تا آینده ای با افق هایی روشن در انتظار نگارستان اقوام ایران زمین باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تمامی شهدای عرصه رسانه، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با مطالبه گری شایسته خبرنگاران استان همچون گذشته شاهد موفقیت های بزرگ برای استان گلستان در آینده باشیم و با وفاق و همدلی بتوانیم این استان را در رشد، توسعه، درآمد سرانه، رفاه و پیشرفت همه جانبه در صدر استان های کشور ببینیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار