پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی کرد.
کد خبر: ۶۸۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶ - 07August 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
زندگی انسان امروز، مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی‌ست. همان‌ها که آگاهی بخشی به جامعه و ارتقای همه جانبه زندگی افراد را رسالت خویش می‌دانند و با قلم توانمند و متعهد خود، قداست «ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ» را عینیت می‌بخشند. آزدگانی که با حفظ حرمت قلم، حقایق را صادقانه منعکس می‌کنند.

هفدهم مرداد، به مناسبت شهادت خبرنگار «محمود صارمی» دلاور مردی از دیار لرستان، روز خبرنگار نامگذاری شده است، از این رو، بهانه‌ای است برای ارج نهادن و گرامی داشت تلاش‌های مجاهدانه خبرنگاران، روزنامه نگاران و تصویرگران رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی. 
روز خبرنگار فرصتی است برای پاسداشت تلاش عزیزانی که با همت خود، عملکرد‌ها، دستاورد‌ها و خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اطلاع مردم می‌رسانند. همچنین این روز فرصت قدر دانی از کسانی است که از رنج‌های ملت ستم دیده پیش از انقلاب اسلامی، رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس، شهادت طلبی‌های مدافعان حرم، میهن دوستی مدافعان امنیت، نوعدوستی مدافعان سلامت و ایستادگی شجاعانه جبهه مقاومت و پر پر شدن مظلومانه مردان، زنان و کودکان بی گناه غزه می‌نویسند و نقش مهمی در بیداری ملت‌ها دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک این روز به همه خبرنگاران گرانقدر، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار بویژه خبرنگاران شهید غزه و فلسطین را گرامی داشته و سعادت، سلامت و عاقبت بخیری همه خبرنگاران متعهد و پر تلاش را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار