پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت روز خبرنگار 

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 07August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمله مهم‌ترین و ضروری‌ترین پایه‌ها و عناصر جنگ نرم و جنگ فرهنگی علیه دشمنان هستند که بدون وجود و حمایت از آنان، در این عرصه‌های خطیر و حساس محکوم به شکست هستیم.

در این میان، حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت به سبب ماهیت فرهنگی و البته عنصر نرمی که دارند بیش از سایر حوزه‌ها نیازمند ورود خبرنگاران و اصحاب رسانه است تا با قلم خویش در جهت نهادینه کردن آرمان‌های های والای شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که همانا از ضروریات جنگ فرهنگی و نرم و دفاع از بنیان و اساس جامعه است گام بردارند.

بی شک عرصه رسانه و خبرنگاری در چهارچوب انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن میدان جهاد و شهادت است و هر قلمی که در این زمینه زده می‌شود تیری است که به سمت بیگانگان و منافع و خواسته‌های شوم آنان که همواره علیه منافع ملت ایران بوده، نشانه گرفته می‌شود و این مهم بیانگر ارزش وجودی خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس و همچنین شهید خبرنگار محمود صارمی، فرا رسیدن این روز مهم را به رزمندگان عرصه جنگ نرم، خبرنگاران شریف و عزیز استان قزوین تبریک و تهنیت می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها