با حضور وزیر کشور صورت گرفت؛

راه اندازی نخستین دانشکده حفاظت از زیر ساخت پدافند غیرعامل کشور

نخستین دانشکده حفاظت از زیر ساخت پدافند غیر عامل کشور با حضور وزیر کشور و استاندار گیلان در محل دانشگاه گیلان در رشت راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۸۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ - 07August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، نخستین دانشکده حفاظت از زیر ساخت پدافند غیرعامل کشور با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در محل دانشگاه گیلان در رشت راه اندازی شد.

راه اندازی نخستین دانشکده حفاظت از زیر ساخت پدافند غیرعامل کشور

استاندار گیلان در این آئین با اشاره به اهمیت فعالیت‌های پدافندی در سطح استان و کشور، اظهار داشت: این دانشکده در ۳ رشته زیستی، پرتوی و سایبری از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

عباسی افزود: با توجه به تهدید‌های زیستی، پرتوی، سایبری و زیست محیطی در گیلان و رتبه بالای استان در حوزه فعالیت‌های پدافند غیرعامل در کشور، ساخت دانشکده پدافند غیرعامل در گیلان امری ضرروری است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در گیلان برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی، اضافه کرد: مشکل مدیریت پسماند و تکثیر گیاه سنبل آبی در عرصه‌های آبی از جمله معضلات حوزه پدافند غیرعامل در گیلان است که در حال حاضر، بیش از ۸۵ درصد از معضل پسماند سراوان ساماندهی شد و در بخش مقابله با گیاه سنبل آبی هم کار‌ها به خوبی پیش می‌رود.

استاندار گیلان گفت: همه کارکنان دولت باید ۱۲ ساعت آموزش تخصصی پدافند غیرعامل را بگذرانند و این اقدام در دست اجراست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار