آملی لاریجانی:

پاسخ ایران به ترور «هنیه» قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که پاسخ ایران به ترور رهبر مقاومت فلسطین در تهران، قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود، گفت: رژیم صهیونیستی با این ترور دچار خطای محاسباتی خطرناکی شد و باید عواقب آن را بپذیرد.
کد خبر: ۶۸۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 07August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای جلسه این مجمع اظهار داشت: پاسخ ایران به ترور رهبر مقاومت فلسطین در تهران، قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود و این در رفتار صهیونیست‌ها پیداست؛ چراکه این روز‌ها از ترس پاسخ ایران و مقاومت مستئصل شده‌اند.

آملی لاریجانی: پاسخ ایران به ترور «هنیه» قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با این ترور دچار خطای محاسباتی خطرناکی شد و باید عواقب آن را بپذیرد؛ البته برخی سران این رژیم بار‌ها اذعان کرده‌اند که حذف رهبران مقاومت تاثیری در این جریان نخواهد گذاشت؛ بلکه آن را قوی‌تر خواهد کرد.

آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان این‌که انتخاب «یحیی سنوار» به‌عنوان جانشین شهید «اسماعیل هنیه» پیام و مفهوم عمیقی دارد؛ چراکه این مجاهد اگر نسبت به شهید هنیه قاطع‌تر و مقتدرتر نباشد، کمتر نیست، ادامه داد: از دل جریان با سابقه مقاومت نسل‌هایی بروز کرده اند که شهادت را مطالبه می‌کنند بنابراین آن‌ها با نصرت الهی و صبر بر دشمن پیروز خواهند شد.

وی همچنین با تبریک پیروزی آقای پزشکیان در جایگاه ریاست جمهوری و همچنین عضویت وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد که با حضور آقای پزشکیان و دیگر سران قوا، مسائل و مصالح کشور با تدبیر حل و فصل شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه، گفت: خبرنگاری یکی از مولفه‌های اصلی رسانه به‌ویژه در دنیای امروز است؛ چراکه آن‌ها می‌توانند صدای حق و حقیقت باشند که نمونه‌های بارز آن را در میان خبرنگاران مقاومت در غزه شاهد هستیم.

آیت‌الله آملی لاریجانی، رسالت خبرنگاری را بسیار مهم دانست و گفت: خبرنگار باید با رعایت هنجار‌های رسانه‌ای، پیگیر حق و عدالت باشد، نقدش را مطرح کند و برای رفع فساد نیز بکوشد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار