پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

سرهنگ «خواست خدایی» به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱ - 07August 2024
پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود» امام خامنه‌ای (مدظله العالی).
 
۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» «روزخبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه‌اندیشه و قلم را به حضور مبارک خبرنگاران ارزشمند استان کهکیلویه و بویراحمد و کشور عزیزم ایران اسلامی تبریک عرض نموده، و ضمن پاسداشت خاطره‌ی خبرنگار شهید استان جناب آقای «خداعفو عبدیان» و شهدای گرانقدر اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در افروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل، دلسوزانه ومسئولانه را ارج می‌نهیم.
 
بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جز با حق جویی، صدق ومجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
 
از خداوند قادر ومتعال، سلامتی وسربلندی همراه با اهتمام مسئولانه ودلسوزانه شما خبرنگاران محترم را در روایت، عشق، آزادی وحق گویی در عرصه آگاهی آرزومندیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار