رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شهیدنصراصفهانی:

فعالان رسانه در مبارزه با موج رسانه‌ای دشمن رسالت خطیری دارند

حجت‌الاسلام «محمودزاده» با اشاره به شرایط کشور و تلاش همه‌جانبه دشمن در عرصه رسانه و فرهنگی، ابراز داشت: مسئولیت خطیر و مهم خبرنگاران و فعالان رسانه در راستای مبارزه با موج رسانه‌ای دشمن و تزریق امید و نشاط در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰ - 07August 2024

فعالان رسانه در مبارزه با موج رسانه‌ای دشمن رسالت خطیری دارندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «علیرضا محمودزاده» رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی مرکزی شهیدنصراصفهانی با صدور پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی فرصتی است تا زحمات و تلاش‌های فعالان و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی به عنوان چشمان بینای جامعه در راستای آگاه‌سازی افکار عمومی مغتنم داشته و قدردان آن باشیم.

خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آن هاست.

با توجه به شرایط خطیر امروز کشور اسلامی ایران و تلاش همه‌جانبه دشمن در عرصه رسانه و فرهنگی، مسئولیت خطیر و مهم خبرنگاران و فعالان رسانه در راستای مبارزه با موج رسانه‌ای دشمن و تزریق امید و نشاط در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.

ضمن تبریک این روز به شما خبرنگار ارجمند، آرزوی موفقیت و سلامتی حضرتعالی را در ادامه مسیر حرفه‌ای اطلاع‌رسانی و تمامی مراحل زندگی از خداوند منان مسئلت دارم.

علیرضا محمود زاده

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی مرکزی شهیدنصراصفهانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار