مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان:

اصحاب رسانه در تبیین ارزش‌ها ورود جدی‌تری داشته باشند

حجت‌الاسلام «محمدی» خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر به دغدغه‌های خبرنگاران شد و گفت: اصحاب رسانه در تبیین ارزش‌ها ورود جدی‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ - 07August 2024

اصحاب رسانه در تبیین ارزش‌ها ورود جدی‌تری داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «احسان‌الله محمدی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان عصر امروز در همایش روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهید هنیه رهبر جنبش حماس اظهار داشت: اسماعیل هنیه به دست شقی‌ترین افراد و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به فیض شهادت رسید.

وی با قدردانی از زحمات جهادی و تلاش شبانه‌روزی خبرنگاران تصریح کرد: قرآن به‌عنوان کامل‌ترین و بهترین معجزه الهی که بر قلب نورانی پیامبر نازل شده صراحتاً از قلم نام برده و به نوشته‌های اندیشمندان و علماء سوگند یاد کرده است.

محمدی ادامه داد: در روزگاری که شمشیر و سلاح افتخار بود خداوند ارزش‌ها، شرافت، کرامت و فضیلت انسانی را به سمت دیگری سوق داد و به بشر فهماند که جنگ و شمشیر افتخار نیست بلکه علم داشتن افتخار است و لذا دوره‌ای که بشر نوشتن و نگارش را آغاز کرد و قلم ایجاد شد را می‌توان مبدأ تاریخ دانست.

وی با اشاره به اینکه ارزش‌ها به وسیله قلم و خط ماندگار شده و به نسل‌های آینده انتقال می‌یابد که نشان از اهمیت علم و قلم دارد افزود: جامعه برای فعال ماندن، پویایی و رشد آگاهی و معرفت نیاز به رسانه فعال و پویا دارد و برای داشتن رسانه فعال نیز باید بستر‌ها و ظرفیت‌های لازم را مهیا کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر به دغدغه‌های خبرنگاران شد و بیان کرد: اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم سربازانی هستند که بهتر از هر کس دیگری می‌توانند در عرصه جهاد تبیین نقش‌آفرین باشند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله سبک زندگی در فرمایشات رهبری خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه ریشه در سبک زندگی دارد و متاسفانه برخی ناهنجاری‌ها تبدیل به عادت می‌شود و لذا لازم است که اصحاب رسانه در تبیین ارزش‌ها ورود جدی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها