معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تلفات سنگین صهیونیست‌ها در جنگ غزه/ انتخاب «سنوار» نشان‌دهنده تداوم حرکت قدرتمندانه مقاومت است

امیر سرتیپ «اکرمی‌نیا» گفت: رزمندگان شجاع فلسطینی با مقاومت جانانه خود تلفات زیادی را به جنایتکاران صهیونیست وارد و آن‌ها را زمین‌گیر کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸ - 08August 2024

امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه، اظهار داشت: این جنایت صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که روند تحولات در منطقه به نفع اشغالگران صهیونیست نیست.

تلفات سنگین مقاومت به صهیونیست‌ها/ روند تحولات منطقه به نفع اشغالگران صهیونیست نیست/ صهیونیست‌ها با اقدامات تروریستی به دنبال توقف روند تضعیف و جبران شکست‌های خود در غزه هستند

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با تأکید بر توانمندی بالای گروه‌های مقاومت فلسطین افزود: رزمندگان شجاع فلسطینی در نبرد غزه با مقاومت جانانه خود اجازه ندادند که صهیونیست‌ها به اهداف خود برسند و تلفات زیادی را به جنایتکاران وارد و آن‌ها را زمین‌گیر کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه صهیونیست‌ها با اینگونه جنایت‌ها به دنبال توقف روند تضعیف و جبران شکست‌های خود در غزه هستند، اضافه کرد: از منظر حقوق بین‌الملل قطعاً ترور شهید اسماعیل هنیه محکوم است؛ چرا که رهبر  یک نهضت بزرگ اسلامی که دیپلمات، دارای پاسپورت رسمی و مهمان ایران اسلامی بوده را ترور کرده و این کاملاً مردود و به شدت محکوم است.

وی همچنین درباره انتخاب «یحیی سنوار» به عنوان جانشین شهید هنیه، عنوان کرد: یحیی سنوار چهره شناخته شده در محور مقاومت و از طراحان اصلی عملیات طوفان‌الاقصی است. این انتخاب نشان می‌دهد که مقاومت تسلیم‌ناپذیر است و با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/ 271 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار