فرمانده انتظامی شهرستان چوار:

خبرنگاران در مقاطع سخت صادقانه تلاش می‌کنند

سرهنگ«مرادیان» گفت:خبرنگاران طلایه داران خط مقدم جبهه آگاهی بخشی جامعه هستند که در صحنه‌های سرنوشت ساز با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸ - 07August 2024
خبرنگاران در مقاطع سخت صادقانه تلاش می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «مهرداد مرادیان» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چوار امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: پلیس با رویکردی جامعه‌محور خواهان استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها جهت بالا بردن احساس امنیت شهروندان در جامعه است.
 
وی خبرنگاران را طلایه داران خط مقدم جبهه آگاهی بخشی جامعه خواند و ادامه داد: خبرنگاران در صحنه‌های سرنوشت ساز با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه با قدرت قلم خود در فرایند پیچیده و دشوار تقابل با جنگ شناختی دشمن با اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در راستای بازتاب واقعیات، دفاع از امنیت، آزادگی و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و همواره در شرایط مختلف حضور موثر و مثبت شان را در کنار خود و در اجرای صحیح ماموریت‌ها احساس کردیم.
 
فرمانده انتظامی شهرستان چوار تصریح کرد: بی شک انتشار و تحلیل صحیح اخبار و رخداد‌ها در راستای آگاه سازی و تنویر افکار عمومی رسالت خطیری است که با نام خبرنگار پیوند خورده است.
 
سرهنگ «مرادیان» بیان کرد: خبرنگاران فهیم و متعهدی که با همتی والا برای آگاهی و روشنگری در جامعه گام برداشته و با اطلاع رسانی صحیح، صریح و دقیق حرکت جامعه را به سوی قله‌های دانش و علم تسریع بخشیده و باعث پیشرفت و سعادت می‌شوند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار