همسر شهید رئیسی:

بزرگترین دستاورد فرهنگی انقلاب، فرهنگ شهادت و مقاومت است

«علم‌الهدی» با بیان اینکه بزرگترین دستاورد فرهنگی انقلاب اسلامی ما، فرهنگ شهادت و مقاومت است، گفت: تاکنون در اسلام چنین شور و شعوری برای دستیابی به شهادت وجود نداشته است.
کد خبر: ۶۸۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ - 07August 2024

بزرگترین دستاورد فرهنگی انقلاب، فرهنگ شهادت و مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «جمیله علم‌الهدی» همسر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا (س) شامگاه امشب (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت «اسماعیل هنیه» در همدان اظهار داشت: ایرانیان به میهمان‌نوازی شهرت دارند و تصمیم ما برای انتقام از دشمنی که میهمانمان را ترور کرده، قطعی است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز، دین و مقاومت به طور مکرر در قرآن آمده است، افزود: برای فهم عمیق‌ترِ مفهوم مقاومت، باید به ریشه‌های آن در قرآن‌کریم بازگردیم.

همسر شهید رئیسی خاطرنشان کرد: ما تاریخ را در کلاس درس نمی‌خوانیم؛ بلکه آن را با پیروی از راه امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) زندگی می‌کنیم و به همین دلیل است که مقاومت می‌کنیم و برای حمایت از مظلومان باید استوار باشیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد فرهنگی انقلاب اسلامی ما، فرهنگ شهادت و مقاومت است، متذکر شد: تاکنون در اسلام چنین شور و شعوری برای دستیابی به شهادت وجود نداشته است و این مسیر توسط حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری و توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار