مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

سردار «خوشبخت» با تقدیر از انعکاس اخبار دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 08August 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به همه فعالان عرصه رسانه، بر نقش مهم خبرنگاران در امیدآفرینی و مقابله با سیاه‌نمایی دشمنان و جهاد تبیین تأکید کرد و با اشاره به ضرورت بیان دستاورد‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران خط شکنان جنگ روانی دشمن هستند که باید با ارائه اخبار صحیح و امیدبخش، به تقویت روحیه امید و اعتماد در جامعه کمک کنند. 

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار همواره یادآور مجاهدت شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی و همچنین تلاش‌های سازنده اصحاب رسانه در اطلاع رسانی صحیح و به موقع است.

امروز در شرایطی که دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود از یک سو امید و همبستگی مردم را هدف گرفته اند و از طرفی می‌کوشند ایمان آنها را به ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقاومت را سست نمایند، حضور و فعالیت خبرنگاران مومن، متعهد و انقلابی در عرصه اطلاع رسانی یک ضرورت است.

خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف ایفا می‌کنند. در شرایط کنونی که دشمنان با جنگ رسانه‌ای تمام عیار به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند، نقش خبرنگاران در امیدآفرینی و مقابله با این جنگ روانی دوچندان شده است.

امروزه خبرنگاران در میدان دفاع از حق و حقیقت و مظلومان عالم در حال قلم زدن هستند و در این خاکریز جبهه حق ماندن والاترین جهادی است که خبرنگاران در حال رقم زدن آن هستند.

امیدوارم با همدلی و همکاری بتوانیم در عرصه جهاد تبیین و جبهه اطلاع رسانی پیروز و سربلند باشیم و اسباب تحقق ایران سربلند و حکومت عدل مهدوی در سرتاسر عالم را فراهم آوریم. ان شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار