وزیر کشور:

امکانات خوبی در مرز چذابه برای پذیرایی از زائران مهیا شده است

وحیدی در بازدید از مرز چذابه گفت: آمادگی مرز برای تردد زائران نسبت به بازدید قبلی بهتر شده و کارها خوب پیش رفته است.
کد خبر: ۶۸۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 08August 2024

امکانات خوبی در مرز چذابه برای پذیرایی از زائران مهیا شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز در سفر به خوزستان با حضور در پایانه مرزی چذابه از روند تردد زوار و خدمات رسانی به آن‌ها بازدید کرد و سپس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط در مرز چذابه برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) آماده است.

وی افزود: به همراه استاندار خوزستان و مسئولان استانی از مرز چذابه بازدید داشتیم. آمادگی مرز برای تردد زائران نسبت به بازدید قبلی بهتر و کارها خدا را شکر خوب پیش رفته است.

وزیر کشور گفت: شرایط برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) آماده است. به بخش عراقی نیز مراجعه کردیم و دوستان عراقی هم در مرزهای خودشان کارهای خوبی انجام داده اند. قول و قرارهایی که با وزیر محترم کشور عراق داشتیم به آن‌ها عمل شده است. در بخش عراقی هم سایبان‌های خوبی پیش بینی شده و اقدامات خوبی انجام شده و پیش بینی حمل و سایر موارد انجام شده است.

وحیدی بیان کرد: زوار در حال تردد هستند اما هنوز با شتاب خاصی مواجه نیستیم. آمادگی کامل فراهم است. از مرز چذابه علاوه بر ایرانی‌ها، اتباع خارجی تردد خواهند داشت. طبیعتا در روزهای آینده مرز شلوغ و شلوغ تر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار