وزیر جنگ اسبق رژیم‌ صهیونیستی:

«اسرائیل» هیچ برنامه‌ای برای مقابله با ایران ندارد

«آویگدور لیبرمن» با انتقاد از وضعیت متشنج جامعه صهیونیستی و سردرگمی کابینه و ارتش این رژیم، گفت: ما ۱۰ ماه است که درگیر یک جنگ فرسایشی هستیم و این به منافع اسرائیل آسیب می‌زند.
کد خبر: ۶۸۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ - 08August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در حالی که صهیونیست‌ها از هفته گذشته، بعد از انجام جنایت‌های تروریستی در تهران و بیروت، و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «فواد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب الله، در وضعیت هیستریک و انتظار و وحشت برای پاسخ ایران و حزب‌الله هستند، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم اشغالگر و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد از وضعیت متشنج جامعه صهیونیستی و سردرگمی کابینه و ارتش این رژیم اعلام کرد: ما ۱۰ ماه است که درگیر یک جنگ فرسایشی هستیم و این به منافع اسرائیل آسیب می‌زند.

وزیر اسبق جنگ رژیم‌صهیونیستی: اسرائیل هیچ برنامه‌ای برای مقابله با ایران ندارد

وی افزود: اسرائیل هیچ برنامه‌ای برای مقابله با ایران ندارد و بنیامین نتانیاهو تنها به بقای کابینه خودش فکر می‌کند.

لیبرمن تاکید کرد: ترس و انتظار اسرائیلی‌ها برای عملیات انتقام‌جویانه ایران و حزب‌الله و اظهارات مکرر درباره تشدید تنش‌ها و ضرورت آماده‌باش و هوشیاری، به خودی خود دستاوردی برای ایرانی‌ها، حزب الله و سایر متحدان آن‌ها محسوب می‌شود.

این مقام صهیونیست که از ابتدای جنگ غزه بار‌ها نتانیاهو را به علت عملکرد نسنجیده آن مورد هجمه قرار داده است، گفت: نتانیاهو نمی‌داند که چگونه جنگ را به پایان برساند و به همین دلیل تعلل می‌کند. او نمی‌داند که چگونه چهارچوب شفافی که اسرائیلی‌ها را به ساحلی امن می‌رساند، ایجاد کند و نکته خطرناک‌تر این است که نتانیاهو هیچ راهبرد فراگیر دیگری ندارد.

در پی تحرکات جنون‌‌آمیز بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که منجر به تشدید تشنج و تنش در جامعه داخلی این رژیم در سراسر فلسطین اشغالی و همچنین بر هم زدن روند مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا شده است، محافل و کارشناسان صهیونیست به‌شدت نتانیاهو را مورد هجمه قرار داده او را یک قمارباز دانستند.

روزنامه عبری هاآرتص در این زمینه اعلام کرد: نتانیاهو در مقابل چشم همه هر کاری که دلش می‌خواهد، انجام می‌دهد و علناً مذاکراتی که می‌تواند منجر به آزادی گروگان‌های اسرائیلی شود را بر هم می‌زند. نتانیاهو در این مسیر دست به ترور «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در داخل خاک ایران زد و این یعنی دعوت آشکار از ایران برای پاسخ و باز کردن در‌های جهنم به روی اسرائیل.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار