مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفتگو با دفاع پرس خبر داد؛

افتتاح کافه کتاب دفاع مقدس به زودی در یزد

سرهنگ حرزاده از افتتاح کافه کتاب دفاع مقدس یزد خبر داد و گفت: انشالله در تلاش هستیم در ماه آینده این مجموعه افتتاح شود و در اختیار نسل امروز قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ - 08August 2024

سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به اولویت های حفظ آثار در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اظهار داشت: هرچیزی که با هنر عرضه و آمیخته شود ماندگار خواهد بود. 

وی افزود: در عرصه نشر ارزش های دفاع مقدس که توسط اداره حفظ آثار دفاع مقدس یزد برنامه ریزی شده است با استفاده از ظرفیت هنرمندان خوب یزدی، اصحاب رسانه و دوستانی که در عرصه های مختلف هنری خلق آثار می کنند انشالله بتوانیم آثار فاخری تولید کنیم که به دل مخاطب بنشیند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد بیان داشت: برنامه های خوبی را برای دانش آموزان، دانشجویان و نسل امروز خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: در این تلاش هستیم که برنامه های فرهنگی و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را به بدنه مردم ببریم. 

سرهنگ حرزاده افزود: کتاب های خوبی در عرصه دفاع مقدس نوشته و منتشر شده است، این کتاب ها کمتر دیده شده که انشالله بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

وی با اشاره به فروش کتاب های دفاع مقدس در کافه کتاب ها گفت: درتلاش هستیم که در ماه آینده کافه کتاب دفاع مقدس را افتتاح کنیم که خاطره خوبی برای کتاب خوان ها بشود و آنها را خریداری کنند و به نوجوان ها و نسل امروز هدیه دهند. 

تهیه و تنظیم: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار