به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد؛

برگزاری مسابقه تیراندازی در شهرستان بندرعباس 

به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم، در جهت نشاط افزایی و ترویج فرهنگ تفریح و ورزش در میان جامعه معظم ایثارگری، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، تپانچه و دارت با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در شهرستان بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 09August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم، در جهت نشاط افزایی و ترویج فرهنگ تفریح و ورزش در میان جامعه معظم ایثارگری، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، تپانچه و دارت با حضور محمد رحیمی‌نژاد نخلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس، علی عوض حسینی معاون فرهنگی بنیاد شهرستان، سرکار خانم خاکساری نائب رئیس هیئت تیراندازی استان هرمزگان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در شهرستان بندرعباس برگزار شد.

این مسابقه با حضور پرشور تیراندازانی از شهرستانهای بندرعباس و میناب در دو بخش آقایان و خانمها بصورت نیم فرم، با سرداوری خانم خاکساری و داوران خانم خدری، عالی پور  و  آقای رحیمی در سالن شهید عبدالله مسیحی واقع در شهرک پیامبر اعظم برگزار شد.

این رقابت ها پس از چهار راند پایان و نفرات حائز رتبه اول تا سوم توسط محمد رحیمی‌نژاد نخلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرعباس تقدیر بعمل آمد. 

 اسامی نفرات حائز رتبه در این مسابقات:

تفنگ بانوان 
 ستایش عباسلو  ‌فرزند جانباز
 ستایش قاسمی فرزند شهید
 سمیه قریشی فرزند جانباز 

تپانچه ۱۰متر بانوان 
 حدیثه حیدری فرزند جانباز 
 صدیقه قاسمی همسر شهید
فرشته ذاکری فرزند جانباز 

تفنگ  ۱۰متر آقایان 
مهدی جعفری فرزند جانباز 
حاج خلیل یاراحمدی آزاده وجانباز
 ابوطالب ترابی زاده جانباز 

تپانچه ۱۰متر آقایان 
علی اصغر عباسلو جانباز 
 میثم احمدی فرزند جانباز 
محسن احمدی فرزند جانباز 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها