استاندار مازندران تأکید کرد؛

تلاش برای اعزام بیشتر زائرین اربعین حسینی

«نوری» با اشاره به در پیش بودن اربعین گفت: باید تلاش کنیم که افراد بیشتری به زیارت اربعین نائل شوند و شرایط برای همگان آسان شود.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ - 09August 2024

تلاش برای اعزام بیشتر زائرین اربعین حسینیبه گزازش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امشب در یادواره شهدای روستای پابند بخش یانه سر بهشهر اظهار داشت: آب حیات در همین احیاء عند ربهم یرزقون است و شهدا در پیشگاه خداوند رزق و روزی دارند و قطعاً همان آب حیات و زندگانی بوده که آرزوی جهانیان است.

وی با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و همه ما در پیشگاه خداوند و شهدا هستیم. افزود: شهادت وعده الهی خداوند است، زیرا خداوند با شهدا معامله کرده و امنیت امروز ما به واسطه شهدا و خون شهداست.

نوری ادامه داد: تولید برای ما مهم است و دارای ارزش بالایی است و پیامبر دستان یک کارگر را بوسید و مشکلات این‌منطقه هم باید برطرف شود.

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن اربعین اضافه کرد: باید تلاش کنیم که افراد بیشتری به زیارت اربعین نائل شوند و شرایط برای همگان آسان شود.

وی بیان کرد: مازندران دیار علویان است و ان‌شالله زیارت امام‌حسین (ع) در دنیا و زیارت در آخرت نصیب حالمان باشد.

نوری گفت: برای دولت جدید دعا می‌کنیم که با قوت کارشان را انجام و برکات کارشان بیشتر از گذشته باشد و شامل حال مردم شود و همه‌ما در راه ولایت و شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها