دبیر جامعه روحانیت شیراز:

انتقام خون شهید هنیه باید سخت‌تر از عملیات وعده صادق باشد

حجت الاسلام «طاهری» گفت: این انتظار وجود دارد که انتقام خون شهید هنیه سخت‌تر از عملیات وعده صادق باشد تا جنایتکاران دیگر خیال تعرض به ایران را به خود راه ندهند.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ - 09August 2024

انتقام خون شهید هنیه باید سخت‌تر از عملیات وعده صادق باشدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «سیدمحی‌الدین طاهری» دبیر جامعه روحانیت شیراز در نشست این تشکل با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: نطفه رژیم صهیونیستی از آغاز با جنایت بسته شده و این رژیم از ابتدا جنایتکار بوده و درنده‌خویی و پست فطرتی آن زبانزد جهانیان است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: این انتظار وجود دارد که انتقام خون شهید هنیه سخت‌تر از عملیات وعده صادق باشد تا جنایتکاران دیگر خیال تعرض به ایران را به خود راه ندهند.

حجت الاسلام طاهری در ادامه گفت: وظیفه جامعه روحانیت نه اجرایی بلکه تصمیم‌سازی، رصد، تذکر و تبیین است و این تشکل حق مداخله در امور اجرایی و تصمیم‌گیری را ندارد.

طاهری گفت: اگر نقدی به مسئولان وارد می‌شود به این معنی نیست که ساختارهای اجرایی ما ناکارآمد است و انصاف نیست خدمات ارزنده نهادها دیده نشود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در ادامه با پرداختن به نقش مؤثر اوقاف در پیشبرد اهداف فرهنگی گفت: موقوفات بسیاری وجود دارد که می‌تواند در خدمت امور فرهنگی و مورد استفاده مردم قرار گیرد و از سازمان اوقاف انتظار می‌رود برای بهره‌مندی مردم شهر از عوائد موقوفات مطابق با شرایط وقف‌نامه و نیاز جامعه برنامه‌ریزی محسوس انجام دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها