مدیر آموزش و پرورش بردسکن:

۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه‌های عمرانی بردسکن اخذ شده است

چراغیان گفت: طی سه سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش بردسکن اخذ شده است.
کد خبر: ۶۸۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ - 10August 2024

۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه های عمرانی بردسکن اخذ شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان مدیر آموزش و پرورش بردسکن امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با سفر معاون وزیر تربیت بدنی به شهرستان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت احداث استخر دانش آموزی در بردسکن اخذ شد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن ادامه داد: همچنین برای دو چمن طبیعی بردسکن نیز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفته شد.

وی با تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری فضاسازی تنها اردوگاه آموزش و پرورش در کبودان بیان کرد: تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش جهت زیبا سازی و فضاسازی اطراف اردوگاه تزریق و قول دو میلیارد دیگر نیز گرفته شده است.

چراغیان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تمام مؤسسات و ادارات دولتی تعامل و همکاری دارد، افزود: توقع داریم ادارات و مؤسسات در امر آبرسانی و آبیاری فضای سبز اردوگاه شهید بهاری ما را یاری کنند تا بتوانند خودشان از فضای بکر و زیبای مجموعه استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن به افتخار آفرینی ۲۹ دانش آموز راه یافته به مرحله استانی در حوزه قرآن، عترت و نماز اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۴ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و یک نفر در رشته صحیفه سجادیه رتبه برتر را اخذ کرد.

وی همچنین از افتتاح ۳ پروژه آموزشی در هفته دولت نیز خبر داد.

در پایان از خدمات ارزنده اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار