مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد؛

تجلیل از ۸ بانو در اختتامیه دومین کنگره زنان تأثیرگذار خراسان جنوبی

«زنگویی» با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین کنگره زنان تأثیرگذار خراسان جنوبی، گفت: یک هزار و ۳۵ نفر از بانوان استان به صورت خوداظهاری، ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۶۰۰ نفر که ثبت‌نامشان کامل بود، وارد مرحله داوری شدند که از این تعداد ۸ بانو منتخب و در اختتامیه دومین کنگره تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ - 10August 2024

تجلیل از ۸ بانو در اختتامیه دومین کنگره زنان تأثیرگذار خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «فهیمه زنگویی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی امروز (شنبه) در گف‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار استان، اظهار داشت: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان با انتخاب ۸ نفر به مرحله پایانی رسید. 

وی بیان داشت: برای دومین کنگره بانوان تأثیرگذار یک هزار و ۳۵ نفر از بانوان استان به صورت خوداظهاری، ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۶۰۰ نفر که ثبت‌نامشان کامل بود، وارد مرحله داوری شدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اعلام اینکه دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار فردا (یکشنبه) ۲۱ مردادماه با معرفی افراد برگزیده در استان به کار خود پایان می‌دهد، تصریح کرد: پرونده‌های رسیده به کارگروه‌های اقصاد و کارآفرینی، ورزش، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر، سیاستگذاری و حکمرانی و نیز علمی، پژوهشی و فناوری به معرفی ۸ برگزیده منتج شد.

زنگویی با بیان اینکه زن محور اصلی ثبات، آرامش و امنیت روانی محسوب می‌شود، گفت: در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی حضور زنان نه تنها لازم بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود و استفاده از اندیشه زنانه با ظرافت‌ها و نکته‌سنجی‌های خود قطعاً می‌تواند برطرف‌کننده کاستی‌ها بسیاری در جامعه باشد.

وی اضافه کرد: دفاتر امور بانوان استانداری‌ها در سراسر کشور به عنوان مسئول شورای هماهنگی استانی، مسئول تشکیل دبیرخانه اجرایی استان در ۵ کارگروه و فراهم آوری مقدمات و ملزومات برگزاری کنگره بانوان بوده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: انتخاب داوران نیز توسط دبیرخانه علمی و با تأیید مستقیم معاونت زنان ریاست جمهوری و بدون دخالت دفاتر بانوان استانداری‌ها انجام شده است.

زنگویی با ذکر این نکته که گزینش افراد به عهده دبیرخانه علمی بوده، خاطرنشان کرد: انتخاب افراد برگزیده در این کنگره به عهده دبیرخانه علمی بوده که اعضای آن را معاونت زنان ریاست جمهوری به طور مستقیم تعیین کرده و نهادهای ستادی یعنی استانداری‌ها در ارتباط با انتخاب اعضای دبیرخانه علمی و در فرآیند گزینش افراد برگزیده هیچ دخالتی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار