فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده وحدت شیعیان در مبارزه با استکبار جهانی است

امیر سرتیپ واحدی گفت: پیاده‌روی اربعین نشان از وحدت شیعیان در مبارزه با استکبار جهانی دارد که با تأسی از فرهنگ مقاومت عاشورا در برابر تهدیدات دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ - 10August 2024

به گزارش دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، در جمع متولیان برگزاری همایش پیاده‌روی اربعین حسینی دانشگاه هوایی شهید ستاری، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی با بیان اینکه سفر اربعین از جهت معنوی و تقویت جنبه‌های ولایی انسان، سفری کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر است، اظهار داشت: سفر اربعین و دور شدن از دغدغه‌های کاری و اداری و مسائل روزمره زندگی، فرصت مناسبی برای اندیشیدن در وضعیت و حالات خویشتن است.

امیر سرتیپ واحدی افزود: دانشجویان جوان باید از لحاظ روحی و معنوی خود را برای سفر معنوی مهمی، چون سفر اربعین آماده سازند، و قدر این فرصت را بدانند که به کجا می‌روند؟ برای چه می‌روند؟ و پا به چه سرزمین مقدسی می‌گذارند؟.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین نشان از وحدت حاضران به‌خصوص شیعیان در مبارزه با استکبار جهانی دارد که با تأسی از فرهنگ مقاومت عاشورا در برابر تهدیدات و حملات دشمنان اسلام، ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شاید مؤثرترین کار این باشد که پیاده‌روی اربعین را با محوریت مربیان صالح و خودساخته، به یک مکتب خودسازی و صاحب هویت برای دانشجویان و جوانان تبدیل کنیم.

امیر واحدی در پایان این دیدار بر زنده نگه‌داشتن روحیه حماسی، شجاعت و دلاوری در دانشجویان این دانشگاه، به منظور پرورش افسرانی با روحیه انتقام از ستمکاران و از اولویت‌های کارکردی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تأکید کرد.

انتهای پیام/ 261

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار