جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

خبرنگاران سنگری در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب هستند

سردار «حسن‌پور» با بیان اینکه خبرنگاران رسالت سنگینی در انعکاس واقعیت‌های جامعه برعهده دارند گفت: خبرنگاران با انعکاس واقعیت‌ها سنگری در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب هستند.
کد خبر: ۶۸۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ - 10August 2024

خبرنگاران سنگری در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیین تجلیل از خبرنگاران معاونت خبر صدا و سیمای استان گیلان با حضور مسئولان استانی و جمعی از خبرنگاران در صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد.

سردار «حسین حسن‌پور» جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم طی سخنانی به نقش رسانه و ضرورت و اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف در جامعه پرداخت و اظهار داشت: شغل خبرنگاری یک هنر است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت سنگینی در انعکاس واقعیت‌های جامعه برعهده دارند افزود: خبرنگاران واقعیت‌های جامعه را برای مردم به روایت کرده و با انعکاس واقعیت‌ها سنگری در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب هستند.

گفتنی است در این مراسم، تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری استان و مهدی محمودی معاون خبر صدا و سیمای مرکز گیلان به ایراد سخنرانی پرداخته و در پایان از خبرنگاران واحد خبر صدا وسیمای مرکز گیلان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار