در نشست مشترک به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد:

تاکید نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعامل روزافزون با اصحاب رسانه

نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری بیش از پیش با رسانه‌های استان در زمینه طرح و حل مشکلات مردم تاکید کردند.
کد خبر: ۶۸۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 10August 2024

تاکید نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعامل روزافزون با اصحاب رسانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نشست صمیمی مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور مدیران و نمایندگان رسانه‌های استان در تالار سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: هر چند خبر و انتشار سریع، دقیق و صحیح آن در عرصه رسانه مورد تاکید است، اما آنچه که مهم است داشتن تحلیل نسبت به اخبار و رویداد‌های جامعه است.

وی افزود: مردم همواره دنبال تحلیل‌ها هستند تا بیشتر به عمق و کنه ماجرا پی ببرند.

محمدمنان رئیسی دیگر نماینده مردم قم در مجلس نیز با اشاره به اینکه پیگیری کلان پروژه مسکن را در دستور کار بلند مدت خود قرار داده است، گفت: از تمامی رسانه‌ها انتظار دارم هر موضوعی را بجای پیگیری از دیگران، با خود بنده در میان بگذارند و در این زمینه، یار و همراه باشند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نیز به عنوان دیگر عضو مجمع نمایندگان، توجه به ساختار‌های قانونی در پیگیری مطالبات خبرنگاران را مورد توجه قرار داد و بر رصد مشکلات کلان جامعه توسط اصحاب رسانه تاکید کرد.

وی افزود: امروز مردم از گرایش های چپ و راستی عبور کرده اند و اولویت آنها حفظ نظام است و لذا شایسته است اصحاب رسانه در برنامه های خود توجه به این موضوع و نیز کمک به دولت در حل مشکلات جامعه را مدنظر قرار دهند زیرا موفقیت دولت، موفقیت مجموعه نظام محسوب می شود.

در ابتدای این نشست، فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم با تبریک روز خبرنگار، برگزاری نشست‌های فصلی اصحاب رسانه با مجمع نمایندگان استان را خواستار شد.

در نشست فوق تعدادی از مدیران رسانه‌های استان به بیان انتظارات و دیدگاه‌های خود در مورد وضعیت جامعه، معیشت خبرنگاران و .. پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها