ثابتی در نطق میان دستور:

رژیم صهیونیستی در ترور و جنایت خط قرمزی ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به حمله بی‌رحمانه به مدرسه آوارگان فلسطینی گفت: بار دیگر رژیم صهیونیستی نشان داد در ترور و جنایت هیچ خط قرمزی ندارد.
کد خبر: ۶۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ - 11August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «امیرحسین ثابتی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس اظهار داشت: کمتر از دو هفته قبل قهرمان مردم فلسطین، اسماعیل هنیه در همینجا مهمان ما بود و بار دیگر رژیم صهیونیستی نشان داد در ترور و جنایت هیچ خط قرمزی ندارد، اما عده‌ای در داخل کشور در نقش بلندگو‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند نباید پاسخ این جنایات را بدهیم. درحالی که امروز هرکس که خواستار امنیت و ثبات کشور است باید بیش از گذشته خواهان پاسخی محکم و بازدارنده باشد. تقابل خیر و شر پایان ندارد.

رژیم صهیونیستی در ترور و جنایت خط قرمزی ندارد

وی ادامه داد: ضمن تشکر از افتخارآفرینان المپیک باید از ورزشکار الجزایری که نماینده رژیم صهیونیستی را تحریم کرد، تشکر کرد. جا دارد از چنین افرادی دعوت کنیم و وزارت ورزش نیز نقش آفرین باشد.

وی گفت: آقای پزشکیان موفقیت شما موفقیت همه ماست و وظیفه داریم به شما و دولت شما کمک کنیم. موفقیت شما با هر کابینه‌ای مقدور نخواهد بود. 

ثابتی در پایان یادآور شد: سه ماه از آغاز به کار مجلس دوازدهم می‌گذرد. کشور مشکلات زیادی دارد و منابع ما نیز محدود است. برای تحول در عرصه حکمرانی باید در ابتدا بر خودمان سخت بگیریم. در همین ابتدای مجلس دوازدهم بر ریخت و پاش‌های خودمان نظارت کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها