توسط فرمانده گروه 422 مهندسی صورت گرفت؛

رونمایی از لباس تیم والیبال دختران گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش

سرهنگ فرقانی گفت: با تمام توان و ظرفیت‌ خودمان در کنار فرزندان‌مان هستیم. همچنان که شاهد هستید این یگان از ابتدا به‌صورت ویژه در تمامی حوزه‌ها به ارائه خدمت پرداخته که نتایج آن را هم در سطوح مختلف مشاهده می‌کنیم. 
کد خبر: ۶۸۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ - 11August 2024

رونمایی از لباس تیم والیبال دختران گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ «سید حسین فرقانی» فرمانده گروه 422 مهندسی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب امروز با حضور در تمرین تیم والیبال دختران زیر ۱۶ سال از لباس تیم والیبال دختران گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی رونمایی و برای اعضای این تیم در لیگ دسته ۳ استان خوزستان آرزوی موفقیت کرد. 

وی ضمن خداقوت به دختران ورزشکار حاضر در این تیم اظهار داشت: ما هم با تمام توان و ظرفیت‌ خودمان در کنار فرزندان‌مان هستیم. همچنان که شاهد هستید این یگان از ابتدا به‌صورت ویژه در تمامی حوزه‌ها به ارائه خدمت پرداخته که نتایج آن را هم در سطوح مختلف مشاهده می‌کنیم. 

سرهنگ فرقانی گفت: درخشش ورزشکاران عزیزمان در رشته‌های مختلف در مسابقات استانی و کشوری موید این موضوع است و امیدواریم که شاهد درخشش شما فرزندان عزیز ارتش در مسابقات جهانی و المپیک باشیم.

به گزارش دفاع پرس؛ با پیگیری‌های فرماندهی گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا در منطقه جنوب غرب کشور و از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و هیات والیبال استان، برای اولین بار گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی موفق به ثبت و شرکت تیم والیبال دختران جهت شرکت در لیگ دسته ۳ استان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها