دبیر اجرایی کنگره شهدای البرز:

شهدای البرز الهام‌بخش تولید اثری فاخر در سینمای دفاع مقدس خواهند شد

پاشایی در پی جلسات متعدد هم اندیشی با تعدادی از عوامل فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس بر تولید اثری فاخر و ماندگار با موضوع شهدای استان البرز در دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ - 11August 2024

شهدای البرز؛ الهام‌بخش تولید اثری فاخر در سینمای دفاع مقدس خواهند شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، جلسات هم اندیشی که با حضور «داود پاشایی» دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز، «محمدحسین قاسمی» تهیه‌کننده آثاری چون «شیار ۱۴۳»، «شبی که ماه کامل شد» و «ابلق» و محمد عسکری کارگردان فیلم‌های «اتاقک گلی» و «آسمان غرب» و «پدرام کریمی» نویسنده فیلم‌های دفاع مقدس برگزار شد، بر لزوم تولید اثری فاخر و متناسب با شان و جایگاه شهدای والامقام تأکید شد.

دبیر کنگره شهدای استان البرز نیز در این جلسات، بر حمایت همه جانبه از این پروژه سینمایی را اعلام و ابراز امیدواری کرد که این فیلم بتواند به عنوان یک اثر ماندگار در سینمای دفاع مقدس به ثبت برسد.

در ادامه قاسمی با اشاره به اهمیت موضوع شهدا در سینمای ایران، بر ضرورت روایت نو و بدیع از این رویداد عظیم تأکید کرد و از همکاری با دبیر کنگره شهدای استان البرز ابراز خرسندی نمود.

سپس عسکری نیز با اشاره به تجربیات خود در حوزه فیلم‌های دفاع مقدس، بر لزوم پژوهش عمیق و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان البرز برای تولید این فیلم تأکید کرد.

در ادامه کریمی بیان داشت: برای اینکه داستان زندگی شهدا در دل‌ها ماندگار شود، باید آن را به شکل داستانی جذاب و گیرا روایت کرد و به تمام ابعاد شخصیت آن‌ها از جمله ویژگی‌های انسانی و اجتماعی‌شان توجه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها