دیدار جمعی از مسئولان شهرستان خاش با فرمانده جدید تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر پایگاه انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش با فرمانده جدید تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی خاش دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 11August 2024

دیدار جمعی از مسئولین شهرستان خاش با فرمانده جدید تیپ ۲۸۸مستقل زرهیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر پایگاه انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش با فرمانده جدید تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی خاش دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار «علیرضا تمندانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش اظهار داشت: در برهه های مختلف و سخت ارتش سرافراز با وجود نیروهای جان بر کف به یاری شتافتند و ایثار کردند.

«علی سعدی» مدیر پایگاه انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش ضمن بیان یاد و خاطره شهدای ارتش، گفت: ارتشیان قهرمان ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح همواره در کارزار وقایع در معرض سخت ترین و دشوارترین مسائل بوده و جان برکف، عظمت و استقلال کشور را حفظ کردند.

️سعدی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری فرمانده پیشین تیپ ۲۸۸، برای سرهنگ زرهی ستاد حسینعلی نظری مقدم فرمانده جدید تیپ ۲۸۸مستقل  زرهی شهرستان آرزوی موفقیت نمود و اظهار داشت: هر چه افزایش تعاملات فی ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران ،پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس و تیپ ۲۸۸  زرهی خاش بیشتر باشد ماموریت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهتر انجام خواهد شد.

سرهنگ زرهی ستاد حسینعلی نظری مقدم فرمانده جدید تیپ ۲۸۸ مستقل  زرهی نیز در این دیدار گفت: همکاری و تعامل با ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و ارج نهادن به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس  رویکرد همیشگی یگان های مختلف ارتش بوده و از این پس نیز با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها