با انتشار بیانیه‌ای؛

حزب تمدن اسلامی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و کشتار آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ - 11August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و کشتار آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

حزب تمدن اسلامی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

متن بیانیه بدین شرح است:

جنایت جدید رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی قلب مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار ساخت. کشتار بی‌رحمانه بیش از یکصد تن از آوارگان مظلوم و بی پناه فلسطینی در مدرسه تابعین در شرق غزه جنایتی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. متأسفانه وجدان بشری در خواب است و هیچ نیروی بازدارنده‌ای در برابر سبوعیت و تجاوز رژیم صهیونیستی قدرت حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالمان را ندارد. تشویق‌های مکرر آمریکا و اروپا و سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و عدم حمایت جدی کشور‌های جهان بویژه کشور‌های اسلامی روز به روز عرصه را بر مظلومان فلسطینی و سایر مظلومان عالم تنگ‌تر کرده است.

ترور ناجوانمردانه‌ی شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما و تأخیر در وعده‌ی انتقام، بر جسارت این ددمنشان ضد بشر افزوده است.
حزب تمدن اسلامی با الهام از روحیه ظلم ستیزی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب (مدظله العالی) ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها از تمامی حق طلبان جهان بویژه از امت اسلامی و حکومت‌های اسلامی که چندان امیدی هم به آنان نیست، مصرانه می‌خواهد که بیش از این نظاره‌گر صحنه‌های ظلم نباشند و با همبستگی و اتحاد شر این غده‌ی سرطانی را از جامعه اسلامی کوتاه کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها