تشکر امام خامنه‌ای از کاروان ورزشی ایران در المپیک

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه نامه رئیس کمیته ملی المپیک نوشتند: از ورزشکاران عزیز و خوش روحیه و با اراده، و از روسای فدراسیون‌ها و مربیان، و از کمیته ملی المپیک که در مسابقات اخیر مایه‌ی شادی و سربلندی کشور را در صحنه‌ی ورزش فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم.
کد خبر: ۶۸۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ - 12August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، در پی نامه رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارائه گزارشی از دستاورد‌های ورزشی و فرهنگی اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در بازی‌های المپیک و شاد کردن دل مردم ورزش دوست ایران، حضرت امام خامنه‌ای سپاسگزاری صمیمانه خود را از ورزشکاران خوش روحیه و با اراده کشورمان اعلام کردند.

به خاطر شاد کردن مردم و سربلندی کشور صمیمانه سپاسگزارم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه نامه رئیس کمیته ملی المپیک نوشتند: «از ورزشکاران عزیز و خوش روحیه و با اراده، و از روسای فدراسیون‌ها و مربیان، و از کمیته ملی المپیک که در مسابقات اخیر مایه‌ی شادی و سربلندی کشور را در صحنه‌ی ورزش فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم. موفق باشید ان‌شاءالله».

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در نامه خود در ارتباط با موفقیت‌های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «خادم الرضا (ع)» به برخی دستاورد‌های ورزشی و فرهنگی ورزشکاران کشورمان از جمله کسب بالاترین تعداد مدال در المپیک پاریس پس از المپیک لندن در سال ۱۳۹۱، حضور بی‌سابقه بانوان در کاروان ورزشی ایران و درخشش فوق‌العاده این بانوان و کسب عناوین مهم در برخی رشته‌ها برای اولین بار در رقابت‌های المپیک، اشاره کرده بود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار