نویسنده کتاب «آقای شوفر» در آئین رونمایی از این کتاب مطرح کرد؛

در تمام لحظات مصاحبه و نوشتن کتاب «آقای شوفر» آیات قرآن کریم تلاوت می‌شد

زمامی فر گفت: در تمام لحظات مصاحبه با «سیدعلی اکبر دهقان بنادکی» رزمنده دوران دفاع مقدس آیات قرآن کریم تلات می کرد.
کد خبر: ۶۸۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 12August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «مصطفی زمانی فر» نویسنده کتاب «آقای شوفر» در آئین رونمایی از این کتاب در اداره کل بهزیستی یزد اظهار داشت: شیرینی لحظه‌ای که پای صحبت یک رزمنده‌ای که در آن زمان جنگ مقدس حضور داشته را کمتر افرادی درک می‌کنند. 

وی ادامه داد: در طول جلسات مصاحبه اولین چیزی که ار زبان این رزمنده بیرون می‌آمد آیات قرآن شریفه بود. توسل و توکل ایشان به قرآن کریم بسیار من را تحت تاثیر قرار می‌داد. 

نویسنده کتاب دفاع مقدس افزود: این رزمنده هشت سال دفاع مقدس، همیشه ابتدای شروع جلسات قرآن را تلاوت و یک نکته و تفسیری از قرآن برای ما بیان می‌کرد. 

زمانی فر گفت: انشالله بتوانیم قرآن را در تمام لحظات زندگی خود به عنوان یک نور و چراغ قرار دهیم. 

نویسنده کتاب «آقای شوفر» افزود: شروع این کتاب از سال ۱۳۹۵ و طلوع این کتاب در مرداد ۱۴۰۳ رقم خورد که از این به بعد این کتاب جای کار دارد و انشالله به دست هر کسی رسید در قبال کار بزرگی که عزیزان رزمنده در دوران دفاع مقدس و در هر طیفی انجام دادند، نوشتن این کتاب، کوچک‌ترین چیزی بود که میتوانست انجام داد. 

وی ادامه داد: این کتاب (آقای شوفر) یک قطره‌ای از دریای زحمات قشر عزیز راننده در دوران هشت سال دفاع مقدس است. 

زمانی فر گفت: دلسوزی این رزمنده در نوشتن کتاب زبانزد است و ارتباطی بین من و ایشان در حوزه کتاب وصل شد و انشالله تا ابد ادامه خواهد داشت. 

این نویسنده گفت: هرچه قدر برای این عزیزان تلاش کنیم و کار تولید کنیم باز کم است و انشالله خداوند توفیق و عمر با عزت به همه کسانی که به نوعی در عرصه دفاع مقدس و حتی مقاومت تلاش می‌کنند عنایت کند. 

وی با اشاره به موضوع مهم عرصه دفاع مقاومت و حرم گفت: باید دعا کنیم که خداوند به همه متولیان امر و همه کسانی که با زبان هنر در این عرصه فعالیت می‌کند توان دهد که بتوانند هنر خود را پیش ببرند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار