معاون اول رئیس جمهور:

پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است

عارف، بنیاد شهید و امور ایثاگران را یادگار امام خمینی(ره) دانست و گفت:‌ پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است.
کد خبر: ۶۸۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 12August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدرضا عارف» معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت‌های سیزدهم و چهاردهم اظهار داشت: از زحمات دکتر قاضی زاده تشکر می‌کنم که در این سنگر در خدمت آرمان‌های انقلاب بودند و افتخار می‌کنیم که آزاده جانباز و مجاهد و از خانواده شهدا، آقای اوحدی که اینجا صاحب خانه هستند، این مسئولیت بسیار سنگین را پذیرفته اند. مسئولیت در نظام الهی بسیار سنگین است.

پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است

وی ادامه داد: هر گامی که انسان برمی دارد، احساس سنگینی بر دوش خود می کند اگر خدمتی کند، ان‌شاءالله حسنات زیادی نصیب او خواهد شد. آقای اوحدی هر جا خدمت کردند منشأ اثر و مفید بودند.

عارف افزود: افتخار می کنیم در سازمانی هستیم که یادگار امام(ره) بزرگوار است؛ پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است اگر قرار است بنیاد شهید ماندگار باشد، انقلاب هم ماندگار خواهد بود. معتقدیم این انقلاب به دست صاحب اصلی خود داده شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ بنیاد شهید در دوره فعالیت خود در سه مرحله افتخار خدمتگزاری به خانواده ایثارگران و خانواده شهدا داشته است. در مرحله اول توفیقات خوبی داشت و توانست خدمات خوبی در زمان جنگ به خانواده شهدا دهد. خیلی زود نظام به این نتیجه رسید که صاحبان اصلی انقلاب یعنی خانواده شهدا توانمند شوند و این موضوع در دستور کار قرار گرفت و دستاوردهای خوبی در آموزش عالی با آن مواجه بودیم و سهمیه هایی که داده شد، انصافا به خوبی جواب داده شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار