رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس:

رهبر حماس بنای سازش ندارد/ رزمندگان دفاع مقدس طرح‌های دشمن را ناکام گذاشتند

سردار شریف گفت: در این ۹ ماه بیش از ۱۰ نفر از رهبران حماس به شهادت رسیده‌اند اما پیام مردم فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها انتخاب رهبری جدید، میدانی و عملیاتی است که به هیچ عنوان بنای صلح و سازش ندارد.
کد خبر: ۶۸۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶ - 12August 2024

رهبر حماس بنای سازش ندارد/ رزمندگان دفاع مقدس طرح‌های دشمن را ناکام گذاشتندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت قوچان که امروز (دوشنبه) در مصلی قبا این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی و هم‌پیمانانش به دنبال آن بودند با شروع جنگ تحمیلی به تعبیر خودشان طومار انقلاب اسلامی را درهم بپیچند و اجازه ندهند ندای این انقلاب به سایر بلاد اسلامی و همه عالم برسد.

وی تاکید کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تمام طراحی‌های دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی را ناکام گذاشتند و دشمن را از طراحی و تداوم جنگ تحمیلی پشیمان کردند.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با یادآوری این مطلب که رزمندگان دفاع مقدس در دوران جوانی خود فرمان معمار کبیر انقلاب را لبیک گفته و تعبیر جاودانه امام خمینی (ره) را به عینیت رساندند، تصریح کرد: امام راحل در آغاز تهاجم حزب بعث با آرامش اینگونه بیان کردند که دشمن آمده و سنگی انداخته است اما مردم و ملت ما دشمن را پشیمان می‌کنند و شما رزمندگان همان‌هایی هستید که امام راحل وقتی در حسینیه جماران شما را می‌دیدند نگاهشان با بقیه تجمعات متفاوت بود.

سردار شریف با اشاره به اینکه تعابیر امام خمینی (ره) از خدمات رزمندگان دفاع مقدس و زنان عالیقدر در پشتیبانی از جبهه‌ها به‌گونه بوده است که همه عظمت انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌های آنها است، افزود: اگر کسی یک شب عملیات را دیده باشد و باز هم به جبهه برگردد از معجزات الهی است.

وی یادآور شد: در دوران جنگ تحمیلی مثل رگبار باران گلوله، توپ و موشک توسط کسانی بر سر شما ریخته می‌شد که امروز ادعای حقوق بشر دارند اما ملت و مردم ایران اسلامی فراموش نکرده‌اند که فرانسوی‌ها با میراژهای اهدایی به صدام و آلمانی‌ها با انواع گازهای خردل و شیمیایی چه‌ جنایاتی را رقم زدند.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جوانان ما امروز فریب ریاکاری‌های مدعیان حقوق بشر را نمی‌خورند، گفت: شما نمی‌توانید اعتراف نکنید که ۸۴ کشور حامی رژیم بعث بودند و چهره شما نزد جوانان کشور نمایان شده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی با استقامت و دادن درس، آزادگی مکتب امام خمینی (ره) را ترویج داد و الهام‌بخش جهان اسلام شد، تصریح کرد: رزمندگان به تکلیف شرعی خود عمل کردند و خداوند تبارک و تعالی نیز به این تکلیف برکت داد و امروز پیش‌بینی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه دفاع مقدس، آزادی فلسطین و لبنان را به دنبال دارد عینیت بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه چهره امروز اسرائیل که همه دنیا شناخته‌اند را امام خمینی (ره) سه سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر ملأ کرده بود، گفت: اسرائیل ۷۵ سال است که به دنبال آن است تا سرزمین مسلمانان را به تصرف درآورد اما انقلاب اسلامی کاری کرده است که در سرزمین‌های اشغالی دیوار بتنی کشیده‌اند.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ادامه داد: رزمندگان مقاومت با الهام گرفتن از رزمندگان ایران اسلامی این دیوار را فرو ریختند و طوفان‌الاقصی نقطه آغاز فروپاشی صهیونیستی‌ها بود.

سردار شریف با یادآوری اینکه اسرائیل ۲ خط فکری را دنبال می‌کند که یکی اختلاف شیعه و سنی و دیگری عدم ارتباط اعراب با سایر مسلمانان است، تاکید کرد: خواندن نماز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر اسماعیل هنیه اهل سنت یک صحنه تاریخی بود و این پیام را به‌همراه داشت که خون اهل سنت و شیعه در راه آزادی قدس، لبنان، فلسطین، یمن، عراق و ایران به زمین می‌ریزد و خدا هم به این خون‌ها برکت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل تصورمی‌کند با ترور رهبران مقاومت می‌تواند به حیات ننگین خود ادامه دهد اما باید بداند شهادت برای حماس امری طبیعی است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه جنایات اسرائیل را تاکنون هیچ یک از جنایتگران تاریخ انجام نداده‌اند، گفت: در این ۹ ماه بیش از ۱۰ نفر از رهبران حماس به شهادت رسیده‌اند اما پیام مردم فلسطین به جنایت صهیونیست‌ها انتخاب رهبری جدید، میدانی و عملیاتی است که به هیچ عنوان بنای صلح و سازش ندارد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: انتخاب یحیی سنوار برای جانشینی اسماعیل هنیه پیام‌اور استقامت و پایمردی است که جنگ تا آزادی بیت‌المقدس ادامه دارد و هیچ علامتی در صلح و سازش با صهیونیست‌ها در این انتخاب دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار