مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

خبرنگاران با انتشار اخبار موثق در تصمیم‌سازی نقش دارند

حجت‌الاسلام‌ باقری با تأکید بر اینکه جلوه جهاد تبیین در انعکاس خبر صحیح است، گفت: اگر خبرنگاران به درستی خبررسانی کنند مردم را به تصمیم درست می‌رسانند.
کد خبر: ۶۸۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ - 13August 2024

خبرنگاران با انتشار اخبار موثق در تصمیم‌سازی نقش دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت الاسلام‌ والمسلمین «برهان باقری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در آیین تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع هویزه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگار رسالت انبیا را بر عهده دارد.

وی افزود: انبیا برای انعکاس حقایق به مردم مبعوث شدند تا بدین وسیله خیر دنیا و آخرت مردم تضمین شود و خبرنگار نیز رسالت بیات حقایق را برعهده دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه خبرنگار جایگاه و ارزش والایی دارد، ادامه داد: خبرنگاران با بیان واقعیت‌هایی که رخ می‌دهد، جامعه را به خیر و صلاح هدایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام باقری گفت: خبرنگار با مطالبه درست از مسئولان، وظایف آنها را خاطرنشان و با تبیین وقایع و حقایق، مردم را به صحنه می‌آورد.

وی بیان داشت: خبر صدق و کذب داریم و دشمنان در راستای اهداف پلیدشان متوسل به اخبار کذب می‌شوند که در همین راستا خبرنگاران انقلابی در ایران برای مقابله با دشمنان با انتشار اخبار موثق در حال جهاد هستند.

این مسئول با بیان اینکه جلوه جهاد تبیین در انعکاس خبر صحیح نمود دارد، گفت: اگر خبرنگاران به درستی خبررسانی کنند مردم را به تصمیم درست می‌رسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار