استاندار ایلام خبر داد؛

تردد ۴۱۲ هزار نفر زائر از مرز مهران

«بهرام‌نیا» گفت: از اول ماه صفر تاکنون بیش از ۴۱۲ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که از این تعداد ۳۱۲ هزار از مرز مهران راهی عتبات عالیات شدند و مابقی از مرز مهران وارد کشور شدند.
کد خبر: ۶۸۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 13August 2024

تردد ۴۱۲ هزار نفر زائر از مرز مهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در آیین برافراشته شدن پرچم امام حسین (ع) در پایانه زرباتیه عراق، اظهار داشت: از وزیر کشور و استاندار واسط عراق که بیشترین تعامل و همکاری را داشتند قدردانی می‌کنیم. 

وی با اشاره به برگزاری آیین برافراشته شدن پرچم امام حسین (ع) در نقطه صفر مرزی، گفت: از استانداری واسط که بانی برگزاری این آیین بودند قدردانی ویژه دارم. این آیین حسنه و بسیار وزین و باشکوه است.

این مسئول افزود: از سال گذشته تا به امروز شاهد تحولات و تغییرات قابل ملاحظه‌ای در تکمیل زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران و پایانه زرباتیه هستیم.

استاندار ایلام بیان داشت: مرز مهران یکی از پنج مرز ورود زوار به عراق برای زیارت عتبات عالیات است و حدود ۶۰ درصد زوار از این مرز تردد می‌کنند که سال گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از این مرز تردد کردند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام یادآور شد: از اول صفر تاکنون بیش از ۴۱۲ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که از این تعداد ۳۱۲ هزار از مرز مهران راهی عتبات عالیات شدند و مابقی از مرز مهران وارد کشور شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار