استقبال مجمع یادگاران شهدای ارتش از ریاست «اوحدی» بر بنیاد شهید

ساعتی قبل از برگزاری مراسم معارفه، مجمع یادگاران شهدای ارتش در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور جهت انتخاب جناب آقای مهندس سعید اوحدی به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۸۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ - 13August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجمع یادگاران شهدای ارتش در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور جهت انتخاب «سعید اوحدی» به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.

استقبال مجمع یادگاران شهدای ارتش از ریاست «اوحدی» بر بنیاد شهید

متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر عارف
معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام علیکم

انتخاب رئیس جمهوری امسال به ثواب تجلی حضور هوشمندانه و پرشور مردم و میعادگاه بیعت ایران و ایرانیان بود که به امید تشکیل دولتی با وفاق ملی به دور از خاص‌نگری و سپردن زمام امور به دست اقلیتی نامتخصص و صرفا از گرایش متحجرانه به منحصه ظهور رسید.

در این میان متعهدینی که همیشه از نثار تن و جان در این مقال مضایقه نکردند خانواده شهدا و ایثارگران بودند که زبان گویایشان در قالب تشکل‌های مردم نهاد صدای ایشان را بار‌ها و بار‌ها به گوش دولتمردان رسانیده است.

از اینکه در کوران همهمه و سهم‌خواهی‌های مکثر راهنمایی‌های این تشکل‌ها را متعهدانه به گوش جان شنیدید و در فضایی کاملا تخصصی و به دور از انتخابی بدون تجربه و تبحر نیازمند آموزش و مستلزم طی نمودن دوران آزمون و خطا از انتخاب جناب اقای مهندس سعید اوحدی حمایت نمودید کمال سپاسگزاری را داریم.

پر واضح است که ایشان خود درد آشنا و از جنس ناب ایثارگری هستند که بررسی و استنتاج از مدیریت قبلی ایشان در این مسند هم از نظر ایثارگران و پرسنل خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران نکته بارز و نقطه تایید صحت این انتخاب است.

امید آن داریم که با همراهی و همدلی مجموعه دولت و شخص رئیس محترم جمهور ایشان در خدمتگزاری به وارثان به حق انقلاب موفق باشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها