فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

موکب‌های هوانیروز تا پایان اربعین در مناطق مرزی مستقر هستند

امیر سرتیپ دوم «خاموشی» گفت: هوانیروز ارتش همه‌ساله در مناطق مرزی با ایجاد موکب از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند و این موکب‌ها تا پایان اربعین حسینی دایر خواهند بود.
کد خبر: ۶۸۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ - 14August 2024

امیر سرتیپ دوم خلبان «قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه پایگاه‌های هوانیروز ارتش در منطقه غرب و جنوب‌غرب برای خدمت به زائران اربعین حسینی فعال هستند، اظهار داشت: اورژانس هوایی هوانیروز ارتش در مناطق مرزی برای خدمت به زائران اربعین مستقر است و به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

آماده باش کامل اورژانس هوانیروز ارتش برای اربعین حسینی/ هماهنگی کامل هوانیروز ارتش با وزارت کشور/ موکب‌های هوانیروز ارتش تا پایان اربعین در مناطق مرزی مستقر هستند

امیر سرتیپ خاموشی ادامه داد: همچنین نیرو‌های ما در مناطق غرب و جنوب‌غرب استقرار کامل دارند و در جهت تأمین امنیت زائران اربعین حسینی، مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند؛ هوانیروز در این زمینه کاملاً با وزارت کشور هماهنگ است.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: در ایام اربعین حسینی تمام بالگرد‌های هوانیروز ارتش در آماده‌باش کامل هستند تا مشکلی برای زائران اربعین حسینی ایجاد نشود و در این راستا پایگاه‌های کرمانشاه و مسجدسلیمان هوانیروز نیز به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

امیر سرتیپ خاموشی در پایان با اشاره به سایر خدمات هوانیروز ارتش به زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: هوانیروز ارتش همه‌ساله  در مناطق مرزی با ایجاد موکب از زائران اربعین حسینی نیز پذیرایی می‌کند و این موکب‌ها تا پایان اربعین دایر خواهند بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار