شیطنت تروئیکای اروپا برای تبرئه صهیونیست‌ها

تروئیکای اروپا به‌دنبال دستور صادره از آمریکا نمایش جدیدی را برای انحراف افکار عمومی از جنایات و کشتار رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و جابجایی ظالم و مظلوم آغاز کرد.
کد خبر: ۶۸۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۰ - 14August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس در شرایطی دور تازه‌ای از تحرکات دیپلماتیک و سیاسی خود را از روز گذشته برای منصرف کردن جمهوری اسلامی ایران از پاسخ تنبیهی به رژیم صهیونیستی آغاز کردند که انتقام کشورمان از عملیات تروریستی رژیم اشغالگر قدس در ترور و به شهادت رساندن شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، حق طبیعی و ذاتی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

تلاش تروئیکای اروپا برای تبرئه صهیونیست‌ها

اما در این میان آن چیزی که یک بار دیگر استاندارد دوگانه غرب به خصوص اروپا را در برابر منطقه غرب آسیا و کشور‌های آن را یادآوری می‌کند، تناقض اقدامات و رفتار‌های تروئیکای اروپایی در روبرو با مسئله فلسطین است؛ تجاوزی که بیش از ۱۰ ماه است که به‌صورت کاملا برنامه‌ریزی و سازماندهی شده توسط دولت نامشروع صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد.

تجاوزی که فقط محدود به فلسطین و فلسطینیان نبوده و سایر کشور‌های مستقل منطقه ازجمله لبنان، یمن و سوریه بار‌ها و بار‌ها در معرض تجاوز صهیونیست‌ها قرار گرفته و خسارات قابل توجهی را متحمل شدند. ولی در ماجرای ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس شاهد رقم خوردن فصل تازه‌ای از فعالیت تروریستی و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی هستیم که همین امر پاسخ تنبیهی کشورمان به آن را به امری لازم و ضروری تبدیل کرده است.

این در حالی است که به سبک و سیاق گذشته شاهد هستیم که آمریکا در پشت پرده و تروئیکای اروپایی شامل کشور‌های آلمان، فرانسه و انگلیس در مقابل دیدگان عموم مردم جهان با هدف تداوم حمایت و پشتیبانی از رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی و عادی‌سازی و کم‌اهمیت جلوه دادن کشتار و نسل‌کشی مردم غزه تلاش و فعالیت بسیار قابل توجهی را آغاز کردند و با تماس‌های متعدد و تحت فشار قرار دادن کشورمان به دنبال منصرف کردن جمهوری اسلامی ایران از تنبیه رژیم صهیونیستی هستند.

اما تمامی این تلاش‌ها در شرایطی است که رژیم صهیونیستی به صورت روزانه مردم غزه را مورد حملات وحشیانه خود قرار داده و با آهنگی منظم، اما پیوسته در حال کشتار و نسل‌کشی مردم این باریکه است. بر همین اساس هم اگر به آمار‌های منتشر شده نگاهی بیندازیم می‌بینیم که ارتش متجاوز صهیونیستی تا امروز نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده و بیش از ۹۱ هزار نفر دیگر را مجروح کرده است.

البته گویی شیطنت تروئیکای اروپایی پیرامون ماجرای جنگ غزه تمامی ندارد، اگر خیلی دقیق و عمیق به فعالیت‌ها و رفتار‌های سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس نگاه کنیم درمی‌یابیم که آنها تلاش خود را به کار بستند تا اینگونه به مردم منطقه و دنیا القا کنند که آمریکا، اروپا و درکل دنیای غرب به دنبال آتش‌بس و پایان جنگ غزه هستند ولی محور مقاومت خواستار تداوم این جنگ است.

حال موضوع بسیار مهم و حساس در این میان تلاش مغرضانه تروئیکای اروپایی برای برای عادی‌سازی کشتار و نسل‌کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی است. آنها حتی پای خود را از این موضوع نیز فراتر گذاشته و درصد هستند تا به افکار عمومی اینگونه القا کنند که گویا رژیم صهیونیستی نه در حال حمل، بلکه در حال دفاع از موجودیت خود در برابر تهاجم دشمنان این رژیم است!

اما جالب‌ترین نکته در میان تلاش‌های تروئیکای اروپایی و آمریکا برای القا این موضوع است که رژیم صهیونیستی به صورت جدی دنبال آتش‌بس و صلح با گروه حماس است و در این میان هیچکدام از سران و مقامات این رژیم و یا مسئولان اروپایی و آمریکایی مانع تحقق صلحی پایدار در منطفه نیستند. آنها به این ترتیب به دنبال تبرئه کردن خودشان از تمامی جنایاتی هستند که در طول بیش از ۱۰ ماه گذشته توسط ماشین جنگی متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی صورت گرفته است.

در پایان باید گفت با توجه به وسعت و عمق جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و انزجار جهانی از اقدامات این رژیم در جنگ غزه و خشم و عصبانیت افکار عمومی جهان از کشتار نسل‌کشی مردم فلسطین، تامی اقدامات و تلاش‌های اروپا و آمریکا به منظور انحراف افکار عمومی و جابه‌جایی ظالم و مظلوم از هم اکنون محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ 134

برچسب ها: اروپا ، آمریکا ، فلسطین ، غزه
نظر شما
پربیننده ها