مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

بسیج رسانه در جبهه رسانه‌ای نقش محوری و تعیین کننده دارد

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه بسیج رسانه در جبهه رسانه‌ای نقش محوری و تعیین کننده دارد، گفت: سلاح ما در مقابل دشمن باید جهاد رسانه‌ای باشد.
کد خبر: ۶۸۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ - 13August 2024

بسیج رسانه در جبهه رسانه‌ای نقش محوری و تعیین کننده داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در بازدید از دفتر بسیج رسانه سپاه کربلا در گفت‌وگو با «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا با تبریک روز و هفته خبرنگار و گرامی داشتپ سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» اظهار داشت: بسیج رسانه در جبهه رسانه‌ای نقش محوری و تعیین کننده دارد.

وی به نقش بسیج رسانه در هماهنگی بین رسانه‌ها و نقش آفرینی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و با بیان اینکه امروز ابزار دشمن برای مبارزه با نظام اسلامی و جبهه انقلاب اسلامی ابزار فرهنگ و ابزار رسانه است، ادامه داد: سلاح ما در مقابل دشمن باید جهاد رسانه‌ای باشد.

این مسئول با بیان اینکه در جنگ نظامی جهاد نظامی داشتیم، در جنگ فرهنگی جهاد فرهنگی و در جنگ اقتصادی جهاد اقتصادی، گفت: در جنگ رسانه‌ای هم باید روحیه جهادی در رسانه‌ها حاکم باشد تا بتوانیم در مقابل دشمن پیروز شویم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه رزمنده‌های ما در صحنه‌های مختلف در مقابله با دشمن روحیه جهادی داشتند، اذعان داشت: وقتی با روحیه جهادی و نگاه مجاهدت برای خدا وارد شدیم در آن صحنه پیروز بودیم و امیدواریم رسانه‌های ما این هوشمندی را داشته باشند در نقل مطالبشان و در فعالیت‌های رسانه‌ای با روحیه مجاهدت وار تلاش کنند تا در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن آسیب نبینیم. اگر در جبهه انقلاب اسلامی انسجام نداشته باشیم ضربه خواهیم خورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: امروز دشمن تلاش دارد نگاه‌ها، اعتقادات، باور‌ها ارزش‌ها را در جامعه کمرنگ کند و با ترویج زندگی غربی در بین جوانان و رواج افکار غربی در جامعه سبک زندگی غربی را به جای سبک زندگی اسلامی و ارزشی رواج دهد و امیدواریم بسیج رسانه که نقش هماهنگ کننده بین رسانه‌ها و انسجام بخشی بین رسانه‌های انقلابی را دارد در انجام وظایف هر روز موفق‌تر و منسجم‌تر از گذشته باشد.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امیدواریم رسانه‌های استان با انسجام خیلی خوبی هفته دفاع مقدس را به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران معرفی کنند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه هرجا که بسیج وارد شد روحیه مجاهدت را با خود به آن میدان وارد کرد، اذعان داشت: بسیج مرد میدان‌های سخت مبارزه با دشمن است و روحیه بسیجی نشاط و امید را به جامعه اسلامی تزریق می‌کند و امیدواریم عطر جهاد و مجاهدت با حضور بسیج رسانه در فضای رسانه‌ای استان بیش از پیش گسترش یابد.

در پایان این جلسه، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اهدای لوح سپاس از «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها