مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری لیگ رسانه‌ای «مازندران دیار علویان» با موضوع ایثار و شهادت

«حق شناس» از برگزاری لیگ رسانه‌ای «مازندران دیار علویان» با موضوع ایثار و شهادت در راستای دومین کنگره شهدای استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ - 13August 2024

برگزاری لیگ رسانه‌ای «مازندران دیار علویان» با موضوع ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا امروز در جلسه با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در دفتر بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار داشت: پس از اینکه خادمی رسانه استان را برعهده گرفتم اولین موضوعی که به ذهنم آمد این بود که در مسیر ایثار و شهادت حرکت کنیم و در این راستا تاکنون پنج یادواره در طول ۶ سال برگزار کردیم که سه یادواره ملی بود که به میزبانی مازندران برگزار شد.

حق شناس افزود: اولین یادواره شهدای رسانه را با حضور سردار سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین با طرح و ایده نو همراه با رونمایی مستند شهید «هادی باغبانی» در بابلسر برگزار کردیم.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه ایثار و شهادت هرچه کار کنیم کم است، به دومین کنگره شهدای استان مازندران اشاره کرد و گفت: در حوزه رسانه اتفاقات خیلی خوبی رقم خورد و برای اولین بار لیگ رسانه‌ای «مازندران دیار علویان» را با موضوع ایثار و شهادت آغاز کردیم که آثار به صورت دو هفته‌ای دریافت و داوری می‌شود.

وی زمان اختتامیه لیگ رسانه‌ای «مازندران دیار علویان» را هفته دفاع مقدس و همزمان با کنگره شهدای استان مازندران اعلام کرد و اذعان داشت: این جشنواره با هدف تولید محتوا در زمینه ایثار و شهادت رقم خورده است. 

این مسئول از برگزاری جشنواره ابوذر در شهر‌های مازندران خبر داد و گفت: برای اولین بار در کشور این جشنواره با محوریت شهرستان‌ها و با موضوع ایثار و شهادت برگزار می‌شود که تاکنون شهر‌های سوادکوه و بابل در این زمینه پیشتاز بودند و امیدواریم زمان باقیمانده تا کنگره شهدای استان را با موضوع ایثار و شهادت به صورت ویژه دنبال کنیم. 

وی با بیان اینکه کتاب شهدای رسانه نیز آماده چاپ است، بیان کرد: این کتاب، اولین کتاب شهدای رسانه کشور است که در مراسمی رونمایی خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از یادواره‌ها را به صورت مجازی برگزار کردیم، ادامه داد: اولین بار در سطح کشور این اتفاق در استان مازندران رقم خورد که با یاد شهید طوسی برگزار شد و شب اول یادواره ۱۸ هزار بازدید کننده داشتیم. 

حق شناس در پایان خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین وظیفه اصلی رسانه است و باید در این مسیر گام بردارد تا مدیون خون شهدا نشویم.

در پایان این جلسه، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اهدای لوح سپاس از «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار