مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

برپایی موکب «خادمان راه بهشت» در مرکز فرهنگی مرصاد

حجت الاسلام «جلیلیان» گفت: خوشبختانه ما هر ساله با ایجاد موکب «خادمان راه بهشت» در مرکز فرهنگی مرصاد خدمات مختلفی از جمله خدمات‌ فرهنگی، تغذیه، اسکان و دیگر خدمات را از ۱۰ روز قبل اربعین تا ۳ روز بعد از آن به زوار عزیز اباعبدالله (ع) ارائه می‌دهیم.
کد خبر: ۶۸۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ - 14August 2024
برپایی موکب «خادمان راه بهشت» در مرکز فرهنگی مرصادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «شمس الله جلیلیان» نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی به تمام عاشقان آن حضرت، اظهار داشت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در راستای خدمت به زوار اباعبدالله (ع)، زیرساخت‌ها و موکب‌هایی از ورودی استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور، سنقر، صحنه، دالاهو، سرپل ذهاب، گیلان‌غرب تا مرز خسروی ایجاد کرده است.
 
حجت‌الاسلام جلیلیان با اشاره به ایجاد موکب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد در تنگه چهار زبر استان کرمانشاه توسط مجموعه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران استان، اضافه کرد: خوشبختانه ما هر ساله با ایجاد موکب «خادمان راه بهشت» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد خدمات مختلفی از جمله خدمات‌ فرهنگی، تغذیه، اسکان و دیگر خدمات را از ۱۰ روز قبل اربعین تا ۳ روز بعد از آن به زوار عزیز اباعبدالله (ع) ارائه می‌دهیم.
 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تشریح خدمات این موکب، بیان داشت: ما در این موکب در ۳ وعده صبحانه، نهار و شام، ۱۵ هزار پرس غذا و بیش از ۲۰ هزار میان‌وعده برای زوار محترم از محل نذورات و کمک‌های خیرین آماده خواهیم کرد. وی در ادامه تأکید کرد: باهمت لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه زیرساخت‌ لازم جهت اسکان و استراحت شبانه زوار برای یک هزار و ۵۰۰ نفر نظر گرفته شده است.
 
حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه محور اصلی خدمات در این موکب امور فرهنگی و جهاد تبیین است، عنوان کرد: ما در این موکب علاوه بر اقامه سه وعده نماز به جماعت، مراسم روضه‌خوانی، عزاداری، قرائت زیارت عاشورا و مراسم‌های دیگری نیز خواهیم داشت. همچنین در این موکب روحانی به‌صورت ثابت برای پاسخ به سؤالات شرعی، شبهات اعتقادی و جهاد تبیین در مسائل سیاسی مستقر خواهد بود.
 
وی اشاره به وجود برنامه‌های متنوع جهت معرفی رشادت‌های استان کرمانشاه در دفاع مقدس در موکب خادمان راه بهشت، عنوان کرد: راویان ما تحت عنوان «کرمانشاه در جنگ» نقش و رشادت‌های مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس را برای مردم و به خصوص جوانان‌ بیان می‌کنند. همچنین یک نمایشگاه عکس برای آشنایی بیشتر با رشادت‌های رزمندگان اسلام در استان کرمانشاه برپا شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها