مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مطرح کرد؛

خنثی سازی نقشه‌های استکبار در غزه توسط جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب

آهنگر به تلاش‌های جبهه استکبار در به دست گرفتن رسانه‌ها در دنیا به ویژه در کشتار مردم غزه اشاره کرد و گفت: جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب توانست تا حدودی زیادی نقشه‌های آنها را خنثی کند.
کد خبر: ۶۸۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵ - 15August 2024

خنثی سازی نقشه‌های استکبار در غزه توسط جریان رسانه‌ای جبهه انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امشب در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مرکز استان مازندران که در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه فعالیت رسانه‌ای در کشور، اظهار داشت: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله جدی داریم، اما برنامه‌های خوبی انجام شده است.

آهنگر با اشاره به مشکلات فعالان رسانه‌ای در کشور  افزود: می‌توانیم با برنامه ریزی مناسب و مدون زمینه رفع دغدغه‌ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در مدت یک سال و دوماه تلاش کردیم که مشکلات را احصاء کنیم و برای رفع این نیاز‌ها به تنهایی امکان پذیر نیست و احتیاج داریم که عزم ملی و استانی در کنار هم قرار گیرند.

این مسئول با اشاره به نقش فعالیت رسانه‌ای در جهان، اظهار داشت: دنیا به این نتیجه رسیده که بدون وجود رسانه‌ها امورات به سرانجام نرسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به بمباران اخبار برای آحاد مردم، بیان کرد: برای تشخیص حق و باطل نیاز داریم که بصیرت و صبر داشته باشیم.

وی متذکر شد: در حوزه رسانه سختی‌ها و مشقات وجود دارد و برای تحمل این سختی‌ها نیاز به عشق و علاقه داریم و به احترام علاقه فعالان رسانه تمام قد برای رفع دغدغه‌ها تلاش می‌کنم.

آهنگر با اشاره به تلاش‌های جبهه استکبار در به دست گرفتن رسانه‌ها در دنیا به ویژه در کشتار مردم غزه گفت: جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب توانست تا حدودی زیادی نقشه‌های آنها را خنثی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار