رئیس ستاد اربعین کشور:

مرزهای شش‌گانه کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارند

«میراحمدی» گفت: وضعیت تردد زائران در مرزهای ۶ گانه بسیار خوب است و عبور زوار با سرعت و بدون هرگونه توقفی انجام می شود.
کد خبر: ۶۸۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ - 15August 2024

مرزهای شش‌گانه کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارندبه گزارش دفاع‌پرس کرمانشاه، «سید مجید میراحمدی» رئیس ستاد اربعین کشور شامگاه (چهارشنبه) در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  وضعیت تردد زائران در مرزهای ۶ گانه بسیار خوب است و عبور زوار با سرعت و بدون هرگونه توقفی انجام می شود.

رئیس ستاد اربعین کشور با بیان اینکه هماهنگی‌های ما بین طرفین عراقی در حد عالی صورت گرفته است، افزود: وضعیت حمل و نقل در مرز خسروی بسیار مطلوب و زائران رضایت دارند.

وی با بیان اینکه تردد زوار به سهولت انجام می‌شود، گفت: تعداد بسیار زیادی خودرو عراقی در نجف و کربلا آماده جابه‌جایی زوار هستند که آنها را به مرز خسروی برسانند.

رئیس ستاد اربعین کشور خاطرنشان کرد: مرز خسروی امکانات خوبی دارد من پیشنهاد می‌کنم زوار این مرز را برای تردد انتخاب کنند.

میر احمدی در ادامه افزود: تعداد ثبت‌نام‌شدگان سامانه سماح بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است و در شرایط فعلی امروز به عدد نهایی سال گذشته رسیدیم.

وی گفت: آمار زائران حاکی از آن است که ما امسال با افزایش قابل توجه زوار مواجه هستیم و به گفته استاندار کرمانشاه امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی زوار از مرز خسروی هستیم.

میراحمدی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۹۰۰ زائر وارد کشور عراق شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه با ازدحام جمعیت در کربلا مواجه هستیم زوار عزیز برای راحتی خودشان مدت ماندگاری در کربلا را بیش از یک روز قرار ندهند.

رئیس ستاد اربعین کشور توصیه کرد: با توجه به کثرت جمعیت زائران مدت سفر را بیش از ۶ روز قرار ندهند و بازگشت را به روز اربعین موکول نکنند.

میراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شعار امسال ما «کربلا طریق‌الاقصی» است که زوار آن را مد نظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مرز خسروی مشکل امنیتی ندارد و به‌صورت ۲۴ ساعته به زوار خدمات ارائه می‌دهد و اکنون این مرز پرتردد، منظم و در کیفیت خوبی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار