۲ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات علیه فلسطینیان کرانه باختری، با حمله پهپادی به شمال کرانه باختری، ۲ فلسطینی را شهید کرد.
کد خبر: ۶۸۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ - 15August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله یک پهپاد رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری، ۲ جوان شهید و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

۲ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری

مبارزان فلسطینی نیز با نظامیان صهیونیستی که قصد یورش به داخل اردوگاه را داشتند، مقابله کرده و درگیری سختی بین آنها به وقوع پیوست.

در همین ارتباط گردان‌های شهداء الأقصی شاخه نظامی جنبش فتح از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست با مسلسل و مواد منفجره و تلفات قطعی در میان این نظامیان خبر داد.

این گردان‌ها چندین بمب دست‌ساز را در محور‌های مختلف درگیری در اردوگاه بلاطه مقابل خودرو‌های نظامی صهیونیست‌ها منفجر کردند که منجر به از کار افتادن این خودرو‌ها شد.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست شب گذشته از گذرگاه «بیت فوریک» به شهر نابلس یورش برده و بولدوزر ارتش رژیم اشغالگر نیز خودرو‌های فلسطینیان را در حین یورش تخریب کرد و پس از چند ساعت نظامیان صهیونیستی از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

نیرو‌های اشغالگر همچنین با یورش به محله‌های طولکرم واقع در شمال غربی کرانه باختری، دو جوان را بازداشت کردند.

در جنوب الخلیل نیز ۱۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار