بیانیه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به خانواده گرانقدر شهیدان، جانبازان و آزادگان تبریک عرض نمود.
کد خبر: ۶۸۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ - 16August 2024

بیانیه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیانه‌ای صادر کردند.
متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
۲۶ مرداد یادآور بازگشت غرور آفرین آزادگان، به خاک پاک میهن اسلامی است. این روز بزرگ و این بازگشت غرورآفرین، نشانه‌ای روشن از صلابت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران است. ۳۴ سال پیش در چنین روزی نخستین گروه از کاروان دلاوران دربند به میهن اسلامی بازگشتند و در تاریخ ایران زمین روز پر شکوه و افتخاری دیگری رقم زدند.
ایران عزیر و سرافراز به همت  مردمان سخت کوش ایستاده بر قله افتخار در امنیت و آسایش، چون نگینی درخشان می‌درخشد و این در سایه میراث گرانقدر شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز میسر شده است. در این روز باشکوه و پر افتخار کشور، دلاورانی که سال‌ها دربند، مردانه ایستادند و سرافرازانه به میهن بازگشتند یاد و نامشان را گرامی داشته و این نصرت و موفقیت بزرگ را به خانواده گرانقدر شهیدان،  جانبازان و آزادگان تبریک عرض می‌نمایم و اقتدار ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران را از خداوندمنان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار