باقری در تماس با وزیرامورخارجه ژاپن:

سکوت در برابر وحشیگری صهیونیست‌ها، این موجود شرور را گستاخ‌تر می‌کند

سرپرست وزارت امورخارجه گفت: تجربه نشان داده سکوت در برابر وحشیگری نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها، این موجود شرور را گستاخ‌تر می‌کند.
کد خبر: ۶۸۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ - 15August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بر اساس اعلام توکیو، «یوکو کامیکاوا» (Yoko KAMIKAWA) وزیر خارجه ژاپن امروز پنجشنبه با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه ایران به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سکوت در برابر وحشیگری صهیونیست‌ها، این موجود شرور را گستاخ‌تر می‌کند

بر اساس اعلام وبگاه وزارت خارجه ژاپن، «یوکو کامیکاوا» وزیر امور خارجه این کشور به مدت ۳۵ دقیقه با دکتر علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رایزنی کرده است.

بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه ژاپن در این ارتباط اضافه می‌کند: «کامیکاوا» ضمن ابراز نگرانی جدی از وضعیت رو به وخامت کنونی در خاورمیانه (غرب آسیا)، تصریح کرد که تشدید بیشتر اوضاع به نفع منطقه یا جامعه بین المللی به طور کلی نخواهد بود و باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام داد.

این بیانیه می‌افزاید: «کامیکاوا» همچنین از ایران خواست تا به شیوه‌ای منطقی پاسخ دهد. علاوه بر این، وزیر خارجه ژاپن از تهران خواست تا به شدت از سایر طرف‌های مرتبطی که بر آنها نفوذ دارد، بخواهد تا خویشتنداری کنند.

بیانیه وزارت خارجه ژاپن اضافه کرد: هر دو طرف بر اهمیت برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) تاکید کرده و توافق کردند که ارتباطات بین ژاپن و ایران را ادامه دهند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها