مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

انتشار نخستین مجموعه خاطرات آزادگان کرمانی

سرهنگ «مهدوی فرد» از انتشار نخستین مجموعه خاطرات کوتاه به عنوان «خاطرات عزیز ۱» شامل خاطرات منتخب و جذاب سه نفر از آزادگان شاخص استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 15August 2024

انتشار نخستین مجموعه خاطرات آزادگان کرمانی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به اهمیت مستندنگاری دفاع مقدس، اظهار داشت: انجام فعالیت‌های مرتبط با مستندنگاری دفاع مقدس به ویژه شهدا، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان قهرمان جزو فعالیت‌های هنری مجموعه حفظ و آثار دفاع مقدس در معاونت سینمایی است.

وی با بیان اینکه نخستین مجموعه خاطرات کوتاه به عنوان «خاطرات عزیز ۱» به منظور بهره‌برداری عمومی منتشر و در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار گرفته است، افزود: این مجموعه شامل خاطرات منتخب و جذاب سه نفر آزادگان شاخص استان کرمان، احمد علیرمضانی، احمد یوسف‌زاده و سردار محمدرضاحسنی سعدی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به رونمایی از این اثر هم‌زمان با روز خبرنگار، تصریح کرد: پنج بخش از خاطرات برگزیده این عزیزان با عناوین ویژه به همراه تیزر جداگانه تهیه و منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مجموعه «خاطرات عزیز ۱» در فضای مجازی منتشر و و همچنین در جدول پخش برنامه‌های شبکه استانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار