پیکر شهید «احمدرضا افشاری» از مصلا تا گلستان شهدای اصفهان تشیبع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار شهید «احمدرضا افشاری» امروز جمعه پس از اقامه نمازجمعه از مصلای امام خمینی(ره) تا گلستان شهدای اصفهان تشییع شد.
کد خبر: ۶۸۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ - 16August 2024

پیکر شهید «احمدرضا افشاری» از مصلا تا گلستان شهدای اصفهان تشیبع شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، مردم ولایت‌مدار اصفهان امروز (جمعه) پس از اقامه نماز جمعه و برغم گرمای شدید هوا پیکر مطهر شهید سرهنگ پاسدار «احمدرضا افشاری» را تا گلستان شهدای این شهر تشییع کردند.

مردم اصفهان در این مراسم با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود از رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

تشییع‌کنندگان در آستانه اربعین حسینی با نوحه‌خوانی و عزاداری بر ادامه راه شهیدان مدافع حرم تا نابودی استکبار جهانی و رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تأکید کردند.

مردم شهیدپرور اصفهان شب‌گذشته هم با حضور یکپارچه و گسترده در گلستان شهدای اصفهان با پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ احمدرضا افشاری وداع کردند.

همچنین پیکر مطهر این شهید مدافع حرم صبح امروز بر دستان مردم شهیدپرور شهرضا از سپاه ناحیه شهرضا به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیرو‌های مستشاری هوا فضای سپاه، نیمه اول مردادماه در پی حمله هوایی نیرو‌های ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل آمد که برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شد. این رزمنده دلاور امروز بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار